  • 21. Data: 2010-03-03 17:00:28
    Temat: Re: oprysk sylitem
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> jest w błędzie:

> [...]
    > ze
    > swoim niewyciętym sadem patrzył bezradnie na uginające się pod ciężarem
    > owoców gałęzie i zazdrościł sąsiadom, którzy korzystając z unijnych dopłat
    > wygrzewali swe tłuste doopska na Hawajach. Bank stanowczo domagał się
    > spłaty
    > kredytu wziętego na nawadnianie. Na jego spłatę poszły zyski z tłustych
    > lat,
    > a i tak komornicy zajęli sad i wyrżnęli wszystkie drzewa...
    >
    > A było przepić - pomyślał Metabasz...

    >Marabasz to przecież szwagier Metabasza.

    Nie!!! Jak wskazuje przedrostek Mara, to na bank żona ;-(((((((((

    Zdroofka Johnny

  • 22. Data: 2010-03-03 17:22:50
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    skryba ogorodowy schrieb:
    > Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
    >
    > Zdrówka zycze Irku i smiechu na maxa, bo przeciez smiech to zdrowie.
    >
    > Pozdrawiam wesolo
    > skryba

    Alez ja uwielbiam sie smiac. Tylko, ze teraz nie moge. Jak ryba glosu
    nie mam. No... troche mi sie polepszylo po zupce z wlasnych ostrych
    papryczek i czosnku.

    Irek

  • 23. Data: 2010-03-03 18:31:38
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <d...@a...abc.com.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    D.P.

    Hejka. Zacytuję: "Męczenie się nie jest niczym złym. Nic dobrego nie
    przychodzi bez wysiłku.
    Właśnie pot spływający z czoła ogrodnika do ziemi jest tą solą, która zasila
    rośliny." Pięknie powiedziane, prawda? :-)
    A rzeczywistość? Unikanie minimalnego wysiłku przy redakcji postu. Innym
    zalecamy, żeby się męczyli w pokorze a siebie samego nawet nie stać na
    usunięcie z cytatów zbędej treści. :-(
    Pozdrawiam janusowo Ja...cki