  • 11. Data: 2010-01-28 21:17:20
    Temat: Re: lekkie ubrania na duzy mroz (nanotechnologia?)
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-28 21:39, s_13 pisze:
    >> Ekhm... to ma by art? Wyobra asz sobie
    >> jakiekolwiek ubranie z folii NRC?
    >
    > a proszę cię bardzo :-)
    > http://moda.allegro.pl/item888748703_najseksowniejsz
    e_srebrne_bokserki_roz_s_za_1_2_cen.html

    He, he he ... :-/ poza srebrzystym kolorem to
    te bokserki nie mają nic wspólnego z folią NRC.

    AW

  • 12. Data: 2010-01-28 21:23:41
    Temat: Re: [ot] lekkie ubrania na duzy mroz (nanotechnologia?)
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-28 21:20, MacAaron pisze:
    > AW:

    > Nie, to ma być dowód, że cienka warstwa może stanowić całkiem niezłą
    > ochronę przed zimnem.

    > Wyobrazić sobie mogę. Oczywiście nie z samej folii, tylko gdzieś tam
    > wszytej w środku jako warstwa ochronna. Chociaż w sumie z samej folii też
    > mogę sobie wyobrazić...

    No patrz, masz szansę zarobić. Bo jeszcze nikt
    nie wpadł na to żeby robić taką kosmiczną
    odzież z folii NRC. Ciekawe dlaczego?

    AW

  • 13. Data: 2010-01-31 08:54:08
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Moze ktos kojarzy co to bylo/gdzie to mozna kupic, albo pod jakim haslem
    > tego szukac (moga byc zagraniczne sklepy)
    >
    > pozdrawiam :)

    Już to dawno wymyślili.
    Nazywa to się 90% puch gęsi.
    Nie ma cieplejszych ubrań od puchówek, dlatego kurtki puchowe są takie
    drogie.
    Ewenutalnie poszukaj czegoś z membraną Gore-Tex plus puch.
    Moja kurtka waży mniej niż kilogram.

    MS