  • 1. Data: 2016-11-09 16:25:54
    Temat: otwory w płytkach
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    jak się wierci otwory w płytkach ceramicznych w np. łazience?

  • 2. Data: 2016-11-09 18:11:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiertlem i wiertarka.

  • 3. Data: 2016-11-09 21:37:48
    Temat: Re: otwory w płytkach
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    >jak się wierci otwory w płytkach ceramicznych w np. łazience?

    platformowym głupkiem

  • 4. Data: 2016-11-09 21:40:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    > platformowym głupkiem

    za tępy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-11-09 22:06:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-09 o 16:25, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > jak się wierci otwory w płytkach ceramicznych w np. łazience?

    kwadratowym wiertłem z trójkątnym uchwytem.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-11-09 23:08:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w systemie siła 'PO/EU pisze tak:

    > jak się wierci otwory w płytkach ceramicznych w np. łazience?

    mieczem Jedi

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 7. Data: 2016-11-10 04:17:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.11.2016 o 16:25, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > jak się wierci otwory w płytkach ceramicznych w np. łazience?
    Widzę, że koledzy już pomogli, więc i ja się dołożę:
    https://www.youtube.com/watch?v=60WbTPNFT-8
    Jacek

  • 8. Data: 2016-11-10 09:35:35
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 9 listopad (środa), gdy o godzinie 18:11 *Zenek
    Kapelinder* naskrobał(a):

    > Wiertlem i wiertarka.
    i bez udaru.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 10-11-2016 09:35:15

  • 9. Data: 2016-11-10 10:01:59
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2016 09:35:35 +0100, Heraklit napisał(a):

    > i bez udaru.

    Zależy, ja np. w płytce glazurowanej miałem problem z wwierceniem się
    (płyta już przyklejona do ściany) i włączyłem udar (ale taki maksymalnie
    minimalny:) i dopiero wtedy poszło. Tylko wiadomo trzeba z wyczuciem.

    --
    scruffty

  • 10. Data: 2016-11-10 10:35:29
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 listopada 2016 09:35:36 UTC+1 użytkownik Heraklit napisał:
    > Był sobie taki dzień: 9 listopad (środa), gdy o godzinie 18:11 *Zenek
    > Kapelinder* naskrobał(a):

    > i bez udaru.

    i polewać wodą.
    No i wiertło raczej to diamentowe koronkowe niz to widiowe płytkowe.

    Płytkowe sie sprawdza ale koronkowe imho lepsze dla wiekszych srednic otworów (8mm i
    wiecej).