  • 1. Data: 2014-10-26 16:33:35
    Temat: panele na osb
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Stara deskowa podłoga. ugięcie na środku ponad 1cm (co i tak nie jest
    dużym zapadliskiem). powierzchnia podłogi - masakra - gwoździe seriami,
    wyrwane dziury. chcę to wyrównać podkładami pod panele. na tak
    przygotowaną powierzchnię dać styropian albo xps. Natomiast na samą górę
    panele. boję się że po paru latach, tam gdzie stoją meble albo łóżko
    będzie lokalna depresja tak więc chyba się bez pomocy osb nie obędzie?

    czyli będzie taka kanapka:

    panele podłogowe
    płyta osb
    xps/styropian
    stare dechy

    Czy to jest dobry pomysł, czy coś w tym układzie nie zadziała? Wiem że
    panele będą "stukały", a jak dam jakiś podkład to będą się poruszały
    (zaszalałem tak już kiedyś przy remoncie) Czy panele podczas układania
    można by przyklejać do osb? Czy to zmniejszy negatywne efekty dzwiękowe?
    ToMasz