  • 51. Data: 2022-07-15 22:43:59
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 15 lipca 2022 o 20:18:38 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    wprowadzić tego samego dnia to znaczy że jest tam dużo wolnych mieszkan. A jak
    jeszcze można przy przy wynajmowaniu mieć życzenia co do obszaru, piętra i na
    przykład szkoły czy sklepu w okolicy to znaczy że jest bardzo dużo wolnych mieszkań.
    W Warszawie, Łodzi, Londynie itp. da się wynająć bardzo szybko mieszkanie.
    > Nie mieszkam w Londynie i nie znam tam sytuacji, ale domyślam się że nie
    > jest łatwiej wynająć niż w innych częściach UK - czyli w jeden dzień nie
    > wynajmiesz i landlord wybiera sobie lokatora spośród zgłoszeń - ale to
    > wcale nie odzwierciedla ilości wolnych mieszkań - co najwyżej
    > konieczność dostosowania właścicieli do socjalistycznych wymagań.
    > Ty rynek mieszkań znasz tylko z opowiadań, piękne teorie wysnuwasz - tak
    > jak ja, kiedy uważałem, że pieniądze w firmach biorą się z pracy i firmy
    > bez pracy upadną. Tak to w dzisiejszym świecie nie działa.
    Kombinujesz jak koń pod górę. Żeby wynająć mieszkanie potrzeba kilku minut. To czas
    potrzebny na uwiarygodnienie ze sie ma pieniadze, wpłacenie kaucji i podpisanie
    umowy. Z reguły trwa dłużej bo najemca chciałby zobaczyć mieszkanie. Ale nie ma
    sytuacji że w biurze powiedza ze trzeba poczekać bo poprzedni najemca musi umrzeć. W
    takiej sytuacji w Londynie miałbyś jedno biuro pośredniczące w najmie a jest ich
    niezliczona ilość. Twoja linia obrony się załamuje, wprowadzasz nowe wątki ktore mają
    zagmatwać sprawę. Anglia od Polski różni się prognozami demograficznymi. A jeśli
    idzie o dostępność mieszkań to w tej chwili Polska i Anglia są na podobnym poziomie.
    Różnice pojawia się w niedalekiej przyszłości. W Anglii nadwyżka pustostanów będzie
    utrzymywana bo będą cały czas budowane nowe dla zwiększającej się liczby ludności. W
    Polsce pojawi się niedługo duża nadwyżka pustostanów wynikająca z wymierania
    społeczeństwa. W tej chwili nadwyżka pustostanów to 12% za pięć lat będzie to 20%.
    Sytuacja że coś drożeje albo jest trudno dostępne w sytuacji gdy jest tego nadmiar na
    rynku niemożliwa była w w centralnie sterowanej gospodarce socjalistycznej. A co
    dopiero w wolnorynkowej.

  • 52. Data: 2022-07-15 22:54:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > W Polsce pojawi się niedługo duża nadwyżka pustostanów wynikająca z wymierania
    społeczeństwa. W tej chwili nadwyżka pustostanów to 12% za pięć lat będzie to 20%.

    Skąd wziąłeś te 12% chyba że to stara rudera pod rozbiórkę.
    Ale kurwa brednia. To, że umrze babcia czy dziadek nie definiuje
    pustostanu. Zawsze znajdzie się chętny do wynajęcia czy kupna pod
    wynajem. Na dodatek w 70% domach jest tak, że młody tylko czeka aż mu
    babcia czy dziadek zejdą a to nie koniec bo jeszcze matula i tatulo
    muszą odwalić kitę. Mieszkań w Polsce brakuje więc o te pustostany się
    nie martw. Na dodatek ceny mieszkań poszyły ostro w górę i przez 10 lat
    nie zejdą niżej. Wiem, że bardzo byś chciał ale bredzisz kurwa jak debil.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 53. Data: 2022-07-15 23:03:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 15 lipca 2022 o 22:55:34 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > nie martw. Na dodatek ceny mieszkań poszyły ostro w górę i przez 10 lat
    > nie zejdą niżej. Wiem, że bardzo byś chciał ale bredzisz kurwa jak debil.

    Pożyjemy zobaczymy. Uważasz że jak ktoś się urodził to nie musi umrzeć?

  • 54. Data: 2022-07-15 23:14:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    społeczeństwa. W tej chwili nadwyżka pustostanów to 12% za pięć lat będzie to 20%.

    > Pożyjemy zobaczymy. Uważasz że jak ktoś się urodził to nie musi umrzeć?

    Przy obecnym deficycie mieszkań i spadku dzietności, jeszcze przez 20
    lat będzie brakowało mieszkań. Ludzie nadal się rodzą ale trochę mniej a
    przepełnionych mieszkań nadal mamy od chuja, najwyżej się przerzedzą w
    sensie, że będą tam mieszkały 3-4 osoby a nie 6.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 55. Data: 2022-07-15 23:30:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 15 lipca 2022 o 23:15:35 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > przepełnionych mieszkań nadal mamy od chuja, najwyżej się przerzedzą w
    > sensie, że będą tam mieszkały 3-4 osoby a nie 6.
    Ludzie nie wierzą w mały czajniczek a wierzą w istotę nadrzędną o nieograniczonych
    możliwościach. Ty uwierzyłeś Kaczyńskiemu że nie ma mieszkań.

  • 56. Data: 2022-07-16 09:59:41
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 15.07.2022 21:43, Zenek Kapelinder wrote:
    > Żeby wynająć mieszkanie potrzeba kilku minut.

    w UK nie wynajmujesz od ręki, chyba że na lewo u ciapaka coś, w czym w
    UE świnie nie mogą mieszkać. Jak chcesz wynająć to jest plebiscyt,
    wysyłasz landlordowi wyciągi bankowe, druczki wypłaty i to on decyduje
    czy chce ci wynająć. Jest tak dlatego, że landlord tylko na tym etapie
    może się bronić przed nieuczciwym wynajmującym. Jak już wynajmie to ma
    dużo trudniej (np. gmina oficjalnie mówi tym co nie płacą żeby siedzieli
    w mieszkaniu, bo nie można ich szybko wyrzucić - socjalistyczny raj dla
    jednych i socjalistyczna patologia dla normalnych)

    >Sytuacja że coś drożeje albo jest trudno dostępne w sytuacji gdy jest tego nadmiar
    na rynku niemożliwa była w w centralnie sterowanej gospodarce socjalistycznej. A co
    dopiero w wolnorynkowej.

    jakby ktoś ciebie słuchał to by nic nie zrobił, tymczasem wielu w czasie
    kiedy ty narzekasz że się nie da, zarobiło na tym i nadal będzie. To tak
    jakbym mówił, że dolar będzie po 10 zł. Będzie albo nie będzie, ale jak
    wypuszczę odpowiednio dużo takich teorii, to któraś się spełni

  • 57. Data: 2022-07-16 11:49:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 16 lipca 2022 o 09:59:45 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > jakbym mówił, że dolar będzie po 10 zł. Będzie albo nie będzie, ale jak
    > wypuszczę odpowiednio dużo takich teorii, to któraś się spełni
    Coraz bardziej jesteś nieudolny w obronie. Szukasz braku przecinków a nie widzisz że
    chodzi o rozwiązania systemowe. Jeśli idziesz do biura pośredniczącego w wynajmowaniu
    albo bezpośrednio do osoby która ma mieszkanie do wynajęcia i nie słyszysz że musi
    umrzeć dotychczasowy lokator i jak umrze to jesteś 346 w kolejca. A słyszysz że
    proszę przynieść jakieś dokumenty i załatwimy sprawę jak będą zgodne z wytycznymi. To
    znaczy że są wolne w każdej chwili do wynajęcia mieszkania. I takie mieszkania są w
    Polsce i Anglii i jeszcze wielu krajach. Wyłamywać z tego może się Korea Północna. Z
    tym że inna jest struktura pozyskiwania mieszkań w Polsce i w krajach w których jest
    i będzie przyrost ludności w przeciągu najbliższych kilkudziesięciu lat. W Polsce
    zaczyna się drastyczny spadek liczby ludności. To jest jeszcze nie ostatni skutek ll
    Wojny Światowej. Ponieważ ludzie na żółwie i nie żyją 100 lat to nadmiar mieszkań na
    rynku wtórnym już się pojawił. Nie wierzysz to poczytaj popularne portale
    informacyjne. Informacja że mieszkania będą w Polsce drożały pojawia się raz w
    tygodniu a że będą taniały dwa razy dziennie. Że ludzie zarabiali na najmie i będą
    zarabiali napisałeś. Były artykuły w necie że w miastach takich jak warszawa, Kraków
    itp. rata w banku jest wyższa od czynszu jaki można uzyskać przy najmie. Lepiej mają
    ci co dostali mieszkanie w spadku po dziadkach. Bardzo dużo jest takich ludzi.
    Mieszkanie nic ich nie kosztowało. Mogą sobie pozwolić na niższy czynsz. Ale i tak za
    różowo nie mają. Z jakiś statystyk z netu wynikało że takie mieszkania uwzględniając
    wiele czynników, takich nie płacenie czynszu, zniszczenia jakich dokonują najemcy
    itd. to w przeliczeniu na możliwość zarobienia trzeba przyjąć że mieszkanie jest 60%
    czasu wynajęte a 40% stoi puste. Oczywiście żeby udowodnić swoją tezę że nie mam
    racji możesz przytoczyć jak z rękawa przykładów że znasz takich co przez 10 lat nie
    mieli problemów z najemcami. Tylko że nie muszę w to uwierzyć bo kiedyś mieliśmy trzy
    mieszkania które wynajmowalismy. I to były darmowe mieszkania które dostaliśmy w
    spadkach różnych. Dzisiaj jak ktoś kupił na kredyt a nawet za gotówkę mieszkanie
    żeby wynajmować i zarabiać to dołożył do interesu. A w przyszłości będzie miał coraz
    gorzej.

  • 58. Data: 2022-07-16 14:05:41
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 16.07.2022 10:49, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    wytycznymi. To znaczy że są wolne w każdej chwili do wynajęcia mieszkania. I takie
    mieszkania są w Polsce i Anglii i jeszcze wielu krajach.

    takie mieszkania są wolne wszędzie. Jak przyjdziesz do mnie i zgodzisz
    się na ?200.000 w złocie miesięcznie, to i moje mieszkanie będzie wolne
    dla ciebie. Nic to nie mówi o ilości mieszkań na rynku.

[...]

    no widzisz, ty wiedzę czerpiesz z popularnych portali, ja od landlordów
    na miejscu. Mieszkania schodzą jak świeże bułki* i to landlord wybiera
    najemcę, a nie odwrotnie i to w kraju, gdzie nadal kredyt mniej kosztuje
    niż wynajem.

    *-mieszkania w agonalnym stanie się nie wynajmują (przynajmniej nie od
    ręki), nie znam takich landlordów, ale wiem, że takiej patologii w UK
    też jest sporo i faktycznie mogą oni mówić, że rynek najmu się skończył
    - a po prostu coraz mniej osób chce mieszkać w takim syfie.

  • 59. Data: 2022-07-16 14:21:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 16 lipca 2022 o 14:05:44 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > też jest sporo i faktycznie mogą oni mówić, że rynek najmu się skończył
    > - a po prostu coraz mniej osób chce mieszkać w takim syfie.
    Zaczyna się że ja czerpie wiedzę z portali a ty od lanlordow. I wiedza czerpana od
    landlordow doskonale opisuje najem i zakup mieszkań w Polsce. Weź się opanuj.
    Podstawowa różnica uniemożliwiająca porównanie w kwestii mieszkaniowej Polski i
    Anglii wynika z całkowicie różnej demografi od 1946 roku do dzisiaj. Spore chociaż
    nie dominujące dzisiaj znaczenie ma również to że w Polsce przez pół wieku był
    socjalizm. W Anglii warto mieć mieszkanie żeby wynajmować a w Polsce już nie warto.

  • 60. Data: 2022-07-16 16:01:05
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 16.07.2022 13:21, Zenek Kapelinder wrote:

    > Zaczyna się że ja czerpie wiedzę z portali a ty od lanlordow. I wiedza czerpana od
    landlordow doskonale opisuje najem i zakup mieszkań w Polsce. Weź się opanuj.

    ja rynku najmu w Polsce się nie znam, za to jestem na bieżąco z sytuacją
    w UK. Ty nie masz doświadczeń ani z jednego, ani z drugiego rynku

[...]

    w Polsce nadal jest socjalizm, w UK też. Różnica tylko taka, że w UK
    jest na razie więcej kapitalizmu, w Polsce przed '89 nie było go w
    ogóle. W UK jeszcze warto wynajmować, ale nie bierze się to tylko z ceny
    nieruchomości, a z wielu innych czynników. Gdyby te same czynniki
    (pomijając twoje wymysły o pustostanach, niech to pozostanie niezmienne)
    pojawiły się w Polsce, to inwestycje w nieruchomości byłyby dużo
    bardziej atrakcyjne. Działa to też w drugą stronę - zwiększenie przewagi
    socjalizmu może szybko zniszczyć ten rynek.