  • 71. Data: 2022-07-17 12:18:28
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 11:33:52 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Uedziela, 17 lipca 2022 o 11:23:04 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > mieszkania za 600-1000zl.
    lska&oq=&aqs=chrome.1.35i39i362l12j46i39i362j35i39i3
    62l2.-1j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=ch
    rome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=iehWs4ZaSQARAM

    skończy. A jak się skończy to w wymieranie wejdzie echo pierwszego wyżu. I będzie
    jeszcze gorzej albo lepiej. To jak będzie zależało będzie tylko od oczekiwań
    oceniającego.
    > To mam jeszcze kilka spokojnych lat.
    > A później najwyżej zakład pogrzebowy otworzę.
    > Mieszkanie w dobrej lokalizacji przerobie na biuro obsługi, a nieruchomość na
    pobliskiej wiosce na zaplecze techniczne, magazyn trumien/innych akcesoriów, garaż
    dla aut itp
    > Posiadanie własnych nieruchomości ma więc sens.
    > I co wyszło?
    Do tego co wyszło potrzebne by było wpisanie cie do mojego dowodu. Zrób sobie testy
    genetyczne. Wszystko jest możliwe. Nie masz czasu. Sądzisz że tylko ty wpadłeś na ten
    pomysł. Ruch w interesie będzie duży. Z trumnami nietrafiony pomysł. Dużo zmarłych to
    dużo miejsca na cmentarzach potrzeba. Ale w urnach kilka razy mniej a opłata za grób
    taka sama jak za trumnę. Miesięczne zapasy urn to kilka kartonów. Dobra lokaliacja i
    drugie na przykład piętro bez windy przekreśla pomysł na samym starcie. Chyba że to
    mieszkanie na poziomie zero z wejściem od ulicy. Bez pieca krematoryjnego wyżej dupy
    nie skoczysz. Z milion złotych taki piec kosztuje do tego procedura ustawienia może
    być zbieżna z procedurą stawiania elektrowni atomowej. Klient ma być obsłużony w
    jednym miejscu. Jak sobie wyobrażasz wożenie zmarłego do innego miasta a potem
    przywożenie resztek do niutulonej w żalu rodzinie bo mieszkanie po nic nie jest
    warte.

  • 72. Data: 2022-07-17 12:49:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 12:18:30 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    >Jak sobie wyobrażasz wożenie zmarłego do innego miasta a potem przywożenie resztek
    do niutulonej w żalu rodzinie bo
    Dokładnie tak działają dwa zaklady pogrzebowe w moim mieście.
    W innych podobnie.
    W promieniu 200km z tego co wiem są zaledwie 2 krematoria

  • 73. Data: 2022-07-17 12:57:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 12:18:30 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    ?
    > Do tego co wyszło potrzebne by było wpisanie cie do mojego dowodu.

    Unikasz odpowiedzi więc nie znalazłeś.
    >. Ale w urnach kilka razy mniej a opłata za grób taka sama jak za trumnę.
    U nas czy trumna czy urna grób taki sam robią.

  • 74. Data: 2022-07-17 13:00:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 12:49:44 UTC+2 Kris napisał(a):
    do niutulonej w żalu rodzinie bo
    > Dokładnie tak działają dwa zaklady pogrzebowe w moim mieście.
    > W innych podobnie.
    > W promieniu 200km z tego co wiem są zaledwie 2 krematoria
    To już po interesie jak dhlem można przesłać i odebrać. Jak dwa się wyrabiają to w
    szczycie puszczą na trzy zmiany i też się wyrobią. Żaden nowy nie ma szansy
    zaistnieć. Zostaje ci handlowanie pod cmentarzami świeczkami i kwiatkami.

  • 75. Data: 2022-07-17 13:37:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 12:57:02 UTC+2 Kris napisał(a):
    > niedziela, 17 lipca 2022 o 12:18:30 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > ?
    > Unikasz odpowiedzi więc nie znalazłeś.
    > U nas czy trumna czy urna grób taki sam robią.
    Zdradze ci tajemnice. Nawet nie szukałem. Uważasz że jebniety jestem i jak chcesz
    żebym coś znalazł to blokuje na trzy godziny wyszukiwarkę. Mnie wystarczy że place 8
    zł za metr , sąsiedzi ze starych umów płacą podobnie. Pierwsze piętro jest droższe o
    dwa złote na metrze. Oprócz tego wynajmowanego mamy jeszcze jedno mieszkanie w bloku.
    Ma 46 metrów i opłata za nie wynosi 360 złotych. Nie mieszkamy tam, stoi puste na
    wszelki wypadek. W tych 360 złotych jest fundusz remontowy, opłata za
    administrowanie. Są jeszcze opłaty za liczniki i za ciepło z elektrociepłowni.
    Zgodnie z danymi gusowkimi w Polsce w 80% mieszkań nie jest płacony czynsz tylko
    opłaty jakie ja płacę. W Polsce 80% mieszkań należy do ludzi. Po ostatniej akcji "
    kupujcie mieszkania bo nie ma i nie będzie" odsetek mających wlasne mieszkania może
    dojść do 85-88%. Strasznie się skurczy ilość tych co potencjalnie mogli by wynająć.
    Za to urośnie tych co mają puste do wynajęcia. Tak to widzę. Napisz jak to wygląda z
    twojej strony. Weź tylko pod uwagę że w tym są pewne stałe. Takie jak ilość
    nieruchomości będących prywatną własnością ludzi ilości zgonów spowodowane tym że
    ludzie nie są nieśmiertelni itp.

  • 76. Data: 2022-07-17 19:03:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 13:00:21 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    zaistnieć. Zostaje ci handlowanie pod cmentarzami świeczkami i kwiatkami.

    Pisałem gdzieś że chcę krematorium otwierać?
    Aczkolwiek skoro w promieniu 200km są tylko dwa mogłoby to mieć sens.
    Całe tzw" małe trójmiasto" bym przechwycił plus w zachodnią stronę też trochę jest do
    zagospodarowania w tej branży.
    Z ciekawości zbadam temat jednak myślę że jestem za mały na ten akurat biznes.
    Małą łyżką jednak wolę.

  • 77. Data: 2022-07-17 19:15:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 19:03:11 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    do zagospodarowania w tej branży.
    > Z ciekawości zbadam temat jednak myślę że jestem za mały na ten akurat biznes.
    Zakład pogrzebowy z własnym krematorium ma sens bo wtedy wartosc dodana zostaje w
    firmie. Taka firma będzie wykonywała usługi dla innych. Firma usługowa mająca
    gwarancję że klient będzie skazana na powodzenie, o ile właściciel nie będzie
    alkoholikiem albo uzależnionym od hazardu. Handel przed cmentarzem też chyba nie jest
    deficytowy. Często przejeżdżam obok cmentarza obok stoisk że świeczkami i kwiatami
    stoją nowe dostawczaki.

  • 78. Data: 2022-07-17 19:29:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 17 July 2022 at 19:16:01 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    deficytowy. Często przejeżdżam obok cmentarza obok stoisk że świeczkami i kwiatami
    Krematoria zostana zlikwidowane na całym świecie w ciągu najbliższych 5 lat
    bo to główne źrodło emisji CO2 i ocieplania klimatu

    100 ml;n pogrzebów rocznie z tego 500 mln to krematoria

    Europa odcieta od gazu i krematoria zostana zlikwidowane, bo zyhzuwają tyle gazu co
    1000 gospodarstyw domowych,
    a ich produkt nie ma wartości dodanej, ani rynkowej.

    Tyl;ko pogrzeby ziemne, ekologicczne mają sens, żadnego Auschwitz, nigdy więcej./

    Pogrzeb naturalny, ziemny, zachowuje DNA zmarlego na 1000 lat w kościach i można go
    odczytać, badać i odzyskać.

    Czyli w teorii mozna klonować faraonów

    W Mimcach wszystkie krematoria zostana zamknięte za m iesiąc, podobnie w Polsce i
    calej Europie bo musim y gaz oszczędzać

  • 79. Data: 2022-07-17 19:35:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 13:37:05 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    .>Mnie wystarczy że place 8 zł za metr ,
    8zl razy 80 m2 to mi wychodzi 640zł
    10 % dochodu pisałeś.
    3niemundurowych emerytów to razem 6500 mają, ale przeważnie jest dwóch to wtedy ok 4
    tys wychodzi jak dobre emerytury mają z ZUS
    Tyle tylko że to 840 to ponoć Ty płacisz. Jak córka mieszkania w Łodzi szukała bo
    chciała tam studiować to w tej cenie nie znalazła.
    Widocznie młoda nie potrafi szukać;)
    Zdradzić Tobie ceny za wynajem w Gdańsku w okolicach Politechniki?
    Ceny , cenami ale metraż to inna bajka. Więzień jak na mniej jak 4m2 na osobę to
    odszkodowanie dostaje a tam studenciakom proponują pokój 5 m2 na dwie osoby;)
    1600 zł za taki pokój chcą

  • 80. Data: 2022-07-17 21:51:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 17 lipca 2022 o 19:35:21 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    odszkodowanie dostaje a tam studenciakom proponują pokój 5 m2 na dwie osoby;)
    Place mniej niż nasze 10% dochodu, w tym masz problem? 80 mieszkań w Polsce to
    mieszkania własnościowe. Mam takie. Nie place w nim czynszu bo sobie płacił nie bede.
    Płacę za ogrzewanie fundusz remontowy, na administrację. Za to mieszkanie jak
    wcześniej napisałem place 360 złotych z ogrzewaniem. Jak bym tam mieszkał to było by
    trochę więcej bo teraz utrzymuje minimalna dopuszczalna temperaturę. Praktycznie
    wszyscy z powojennego wyżu mieszkający w miastach mieszkają w takich mieszkaniach jak
    to moje. Ci co w nowszych niz socjalistyczne budownictwo mieszkają powinni ponieść
    niższe koszty bo teoretycznie ich mieszkania sa lepiej ocieplone i fundusz remontowy
    może być symboliczny bo wszystko nowe. Połowa ludzi w Polsce żyje w domach
    jednorodzinnych. Oni nie płacą czynszu tylko niski podatek gruntowy. Twierdzisz że
    studenci drogo płacą. Najem mieszkań studentom to może być dobry tytuł dla książki
    katastroficznej. Są dwie grupy tych co mięli kontakt ze studentami. Pierwsza raz
    wynajęli i już nigdy w życiu nie będą mieli takich pomysłów. Druga psychicznie jest
    przygotowana na podarte wykładziny, zalewanie sąsiadów raz na cztery miesiące. Jak
    sa dziewczyny to jak w grafiku co dwa trzy miesiące trzeba wyciągać druty od
    biustonoszy z pralki. Takie ponadnormatywne doświadczenia i jeszcze wiele innych
    specjalnych eksperymentów jakie robią studenci musi kosztować. I jak przyjdą czasy że
    znalezienie najemcy będzie graniczyło z cudem to studenci będą płacili wysoki czynsz
    ze względu na demolkę jaka robią.