  • 41. Data: 2016-06-29 20:41:22
    Temat: Re: po co szalowac jak mozna ... no wlasnie co? ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2016 22:07:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Niestety nie zrozumiesz.

    Ja nawet nie zamierzam zaczynać oświecać. :P Fakt jest taki, że dzieci same
    się sobą zajmują na przemian z trampo i potrafią siedzieć w wodzie (jeśli
    ciepła) po 8h dziennie. Rozumiem to o tyle, że sam z kolegami (i
    koleżankami) w wakacje całe dnie na Warszawiance spędzałem (gdy jeszcze był
    to kompleks odkrytych basenów a wejście na cały dzień kosztowało pinć
    zeta).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2016-06-29 21:12:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Tue, 28 Jun 2016 22:07:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    >Ja nawet nie zamierzam zaczynać oświecać. :P Fakt jest taki, że dzieci same

    Naczy jako niańka? Od samego początku odnoszę się to tego, że wydanie
    kilkudziesięciu tysięcy na dziurę w ziemi ma mały sens - dla dorosłego.