  • 1. Data: 2011-11-02 07:25:22
    Temat: podejścia wody - tynkowanie
    Od: quent <x...@x...com>

    Mam w kilku miejscach podejścia wody wykute w ścianach i zapianowane,
    tak jak widać tu:
    http://tinyurl.com/67cmxb5

    Muszę to teraz jakoś zatynkować. Niestety nie wiem jak się do tego
    zabrać. Czy dobrze kombinuję aby nadmiar piany usunąć, wysmarować to
    unigruntem atlasa i potem obrzucić np. rotband-em? Tak to się robi?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2011-11-02 15:32:29
    Temat: Re: podejścia wody - tynkowanie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 2, 8:25 am, quent <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > zabrać. Czy dobrze kombinuję aby nadmiar piany usunąć, wysmarować to
    > unigruntem atlasa i potem obrzucić np. rotband-em? Tak to się robi?

    Skoro nikt sie nie wypowiedzial to ja sie odezwę:
    -jesli obrzucisz calosc cienko (0,5cm-1cm) to nawet z siatka takie
    miejsce moze byc narazone na uszkodzenia przy bardziej brutalnym
    traktowaniu. A skoro to jakis garaz i jakies wiaderka czy rolki z
    wezami sie tam moga szwendac to i sciana moze oberwac.
    -Ja bym dolna polowe wydrapal z piany licujac piane z rurkami. Reszte
    bym zatynkował razem z siatką. Mozna dac jakis grunt na te piane, nie
    zaszkodzi.

    Wyzsza polowe bym, lekko oskrobal, aby piana odkryla swoje pęchezyki i
    tez zatynkowal razem z siatka.
    Wyprowadzenia masz jakoś przymocowane do sciany? Jesli nie to
    przykręcił bym je do góry tej wnęki, nigdy nie wiadomo czy ktos na
    kranie nie powiesi wiaderka.

  • 3. Data: 2011-11-02 20:56:08
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > dobrze kombinuję aby nadmiar piany usunąć, wysmarować to unigruntem atlasa i
    > potem obrzucić np. rotband-em? Tak to się robi?

    Ja robiłem to bardzo późno, tuż przed malowaniem. Wcześniej każdą resztkę kleju
    do siatki, do płytek czy czegokolwiek innego, wykorzystywałem do załatania tych
    dziur, jednocześnie zatapiając siatkę. Na koniec każde podejście otynkowałem
    tynkiem cem.wap.
    Największa dziura była w kotłowni - szereg rur CO i od solarów, który prowadził
    od podłogi do sufitu, szerokości ok. 60cm. Wyszło super i nic się nie kruszy.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2011-11-02 20:56:10
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>