  • 1. Data: 2012-05-21 15:01:18
    Temat: podłogówka a zmiana poziomów
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    jeden pokój mam obniżony wobec reszty:
    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2011.05.
    21-mury/.lowres/IMG_1426.JPG

    i pytanie jest: jak doprowadzić rurę z rozdzeilaczacza który będie
    troszke wyżej? Po prostu w peszlu i zamaskować go schodkami?

  • 2. Data: 2012-05-21 19:25:48
    Temat: Re: podłogówka a zmiana poziomów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Garus wrote:
> [...]
    >
    > i pytanie jest: jak doprowadzić rurę z rozdzeilaczacza który będie
    > troszke wyżej? Po prostu w peszlu i zamaskować go schodkami?

    raczej w otulinie bym puszczał...

    a jak inaczej go puścić?

  • 3. Data: 2012-05-22 22:04:15
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    21-mury/.lowres/IMG_1426.JPG

    > raczej w otulinie bym puszczał...
    >
    > a jak inaczej go puścić?

    ale jakie jest uzasadnienie puszczania w otulinie, skoro to
    ogrzewanie?
    W sumie nie znam się ale wydaje się że peszel jest tu dobrym
    rozwiązaniem, zapewnia elastyczność i luz.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2012-05-23 05:18:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    21-mury/.lowres/IMG_1426.JPG

    > ale jakie jest uzasadnienie puszczania w otulinie, skoro to
    > ogrzewanie?

    aby grało tam gdzie ma grzać...