  • 1. Data: 2010-07-14 08:48:05
    Temat: podniesiony parkiet - jak ubic:)
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    po zimie wstał i nie chce opasc. budynek nieogrzewany(był). wietrzy sie caly
    czas i nawet przy tych temperaturach nie chce sam opasc. powinienem po nim
    lazicaz siezapadnie spowrotem czy moze jakos bardziej agresywnie zadzialac i
    zrobic wieksze dylatacje przy scianach (ale wtedy sie imho porobia szczeliny
    na pol kilometra.....).
    parkiet ma w wielu miejscach zniszczony lakier i tamtedy wilgoc sie zapewne
    dostala.

    ktos ma doswiadczenie z zawilgoconymi parkeitami?
    moze wywiercic malutka dziurke i zwyczajnie wlac tam pod niego klej a potem
    "na chama" dociesnąć aby klej zlapal podloza?

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-07-14 08:52:16
    Temat: Re: podniesiony parkiet - jak ubic:)
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 14 Lip, 10:48, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    > ktos ma doswiadczenie z zawilgoconymi parkeitami?
    > moze wywiercic malutka dziurke i zwyczajnie wlac tam pod niego klej a potem
    > "na chama" dociesnąć aby klej zlapal podloza?

    Doświadczeń nie mam, ale na mój gust taki parkiet kwalifikuje się do
    rozebrania i ułożenia od nowa.

    J.

  • 3. Data: 2010-07-14 09:03:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Spłaszczyć na siłę (stemple, ciężary) i suszyć spłaszczony.

    A suszy się najlepiej w zimie, tylko że grzać trzeba.

    MJ

  • 4. Data: 2010-07-14 10:09:47
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Jak wstal i sie rusza to znaczy, ze sie odkleil, wiec trzeba go rozebrac
    i ulozyc na nowo przyklejajac
    S.

  • 5. Data: 2010-07-14 11:16:06
    Od: "Kazimierz Debski" <k...@o...eu>

    > Jak wstal i sie rusza to znaczy, ze sie odkleil, wiec trzeba go rozebrac
    > i ulozyc na nowo przyklejajac

    W sali gimnastycznej, w podstawówce, do której uczęszczałem, w czasie powodzi w
    1997 roku woda uniosła parkiet na wysokość około 1 metra. Woda zeszła a parkiet
    został. Spadły pojedyncze klepki koło drzwi. Parkiet trzeba było rozebrać
    młotkiem i położyć (chyba?) nowy.

    Kazek

  • 6. Data: 2010-07-14 13:50:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    rozbierania sie wlasnie boje bo obawiam sie ze jak rozbiore to nie zloze do
    kupy i beda szpary wielkie....