  • 1. Data: 2010-07-14 11:18:33
    Temat: Wyłącznik czasowy
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Na necie (Allegro) można wiele znaleźć wyłączników czasowych wkładanych do
    gniazdek, jak np.
    http://allegro.pl/item1149104941_wylacznik_wlacznik_
    czasowy_programator_timer_lcd.html
    Nie potrafię jednak znaleźć wyłącznika czasowego, który będzie miał podobne
    możliwości jak ten w linku, ale będzie montowany w puszcze. Proszę o pomoc w
    tym temacie -link.
    W tej chwili mam załączane zew. oświetlenie przez przełącznik wew. budnku,
    ale pomyślałem sobie, aby wymontować ten przełącznik i w jego miejsce dać
    właśnie wył. czasowy z zaprogramowanymi czasami.
    Idealny byłoby połączenie wył. czasowego z zmierzechowym, tzn. po nastaniu
    zmierzchu załącza się światło, ale świeci ustalony czas a nie aż do nastanie
    świtu.

    Pozdrawiam! Marcin

    5277 (20100714) __________

  • 2. Data: 2010-07-14 11:42:03
    Temat: Re: Wyłącznik czasowy
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

[...]
    światło, ale świeci ustalony czas a nie aż do nastanie w miejsce bezpiecznika
    widziałem coś takiegoi dlatego oświetlenie zewnęrzne mam na osobnej
    liniihttp://www.motoallegro.pl/item1073188621_wylacz
    nik_czasowy_na_listwe_din_cs4_16_cs_4.htmlcos
    takiegohttp://www.nowyelektronik.pl/searchsklep.php?
    mode=opis&nr=60637http://www.eltrox.pl/wy%C3%82%C5%8
    1%C3%82%C4%84cznik-czasowy-elektrobok-cs416-cyfrowy-
    p-1624.html

  • 3. Data: 2010-07-14 12:09:13
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

[...]

    Wiem, że coś takiego jest, ale akurat nie mam tego oświtlenia na osobnym
    bezpieczniku, aczkolwiek jeszcze faktycznie to sprawdzę.

    Pozdrawiam! Marcin

    5277 (20100714) __________

  • 4. Data: 2010-07-14 21:49:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Lip, 13:18, "Marcin" <m...@p...fm> wrote:

> [...]
    > zmierzchu załącza się światło, ale świeci ustalony czas a nie aż do nastanie

    to moze cos typu:
    http://www.rabbitsklep.pl/sklep/Oswietlenie-ogrodow/
    Wlacznik-czasowy/Timer-wlacznik-czasowy

    mozna toto zamontowac przy lampie, wylacznik wlaczony caly czas
    (umozliwi wylaczenie w razie czego)

    mozna tez szeregowo polaczyc jakis zmierzchowy z czasowym i np.
    wsadzic je w lampe jak nie uda sie do puszki...

    a najprosciej ;) kup zarowke energooszczedna z wylacznikiem
    zmierzchowym,
    np. http://www.swiatlo-ogrod.pl/z_czujnikiem_zmierzchowy
    m-k22-0--.html

    WS

  • 5. Data: 2010-07-16 19:55:11
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Idealny byłoby połączenie wył. czasowego z zmierzechowym, tzn. po nastaniu
    > zmierzchu załącza się światło, ale świeci ustalony czas a nie aż do

    Witam,
    Może coś takiego
    http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/gira/elektron
    iczny-wylacznik-czasowy-0-1000w-s-color/1763
    tylko cena zabija

    --
    lukasz

  • 6. Data: 2010-07-19 12:33:39
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    > Witam,
    > Może coś takiego
    > http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/gira/elektron
    iczny-wylacznik-czasowy-0-1000w-s-color/1763
    > tylko cena zabija

    Bajer fajny :) i faktycznie cena wysoka przynajmniej na moje potrzeby. Chyba
    zastosuję rozwiązanie zaproponowane przez Twoje przedmówcę WS.

    Pozdrawiam i dziękuję za uwagi! Marcin

    5291 (20100719) __________