  • 11. Data: 2011-03-21 20:27:34
    Temat: Re: pomoc w wyborze Pralki
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "yoytek" <y...@o...pl> napisał(a):

    >chyba zdecyduje sie na Amica AWCE10DA

    Nie chce Cie zrazac do Amiki, ale ja cale zycie holdowalem Boshowi.
    I Bosh holduje takze mi - bezawaryjnie. Rodzinie, znajomym tez.
    Powiesz stary = dobry. Zgoda. Ale mam tez nowego i opinii nie zmieniam.
    Bosh to Bosh.

    --
    Ja i moje Boshe

  • 12. Data: 2011-03-22 00:11:45
    Od: "empe" <a...@s...tu>

    Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    > I Bosh holduje takze mi - bezawaryjnie. Rodzinie, znajomym tez.
    > Powiesz stary = dobry. Zgoda. Ale mam tez nowego i opinii nie zmieniam.
> [...]

    Podaj linka, bo widze ze jakas nowa firma powstala.
    ;)

    --
    empe

  • 13. Data: 2011-03-22 08:16:01
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    chetnie kupilbym bosch'a
    ale w kwocie ktora dysponuje nie znajde boscha z wymiennymi lozyskami.
    a koszt ewentualnej naprawy po gwarancji nieoplacalny.
    jak mam dac 1400-1600 za pralke to wole kupic taka za 800 i 800 miec w
    kieszeni , ewentualnie za pare lat kupic druga w podobnej cenie.

    AWCE10DA nie ma zlych opinii
    http://www.neo24.pl/pralka-amica-awce10da.html

  • 14. Data: 2011-03-22 13:11:18
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "empe" <a...@s...tu> napisał(a):

    >Podaj linka, bo widze ze jakas nowa firma powstala.
    >;)

    Ale tez niezla :)

  • 15. Data: 2011-03-22 16:19:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-18 11:30, yoytek pisze:
    > Witam.
    > Przymierzam sie do kupna pralki.
    > Pralka ma byc dla 3ech osob ( w tym male dziecko ).
    > Poczytałem troszke , pochodziłem po sklepach.
    > Cena w granicach 1000-1100.
    > Na dzien dzisiejszy wybrałbym albo cos Bosch'a/Siemens'a , Elektrolux'a ,

    Mam 13-letniego Electroluxa - dwoje dzieci sie wychowalo, psy w domu tez
    dodaja troche prania extra. W koncu padly w nim lozyska. Po rozebraniu
    na strzepy okazalo sie ze w srodku jest calkiem dobra pralka :-),
    minimalny osad w bebnie, dzialajace amortyzatory, zadnej rdzy itd.

    Lozyska i simmering to kiladziesiat zlotych, za to naprawa to jednak
    spory koszt albo duzo roboty i raczej cos wiecej niz sam mlotek i klucze
    sa potrzebne. W ramach ratowania matki Ziemi przed odpadami poswiecilem
    2 dlugie wieczory - 1 na rozkladanie drugi na skladanie i pralka działa
    po naprawie juz 2 miesiace a jest teraz cicha jakby nie dzialala :-)

    Wg mnie ma sens kupowanie modeli drozszych i naprawialnych - tzn. takich
    gdzie czesci sa naprawde wymienne o ile pralka ma suchym miejscu. Jak
    stoi gdzies w wilgoci i bez dobrej wentylacji to i tak ja zezre rdza i
    tak, czy kosztowala 800 czy dwa razy tyle.

    A ktore modele sa sensownie naprawialne to chyba tylko na elektroda.pl
    mozna sie dowiedziec.

    KJ co lubi Electrolux-a

  • 16. Data: 2011-03-22 19:07:08
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    podobne mam podejscie
    wybiore amice ( nie mialem do czynienia ale duzo sie naczytalem , w miare
    dobre opinie i ceny .. za 800-900 mozna kupic "fajna pralke , serwis w razie
    czego nie mega drogi i czesci wymienne ) lub candy - uzytkowalem taka
    praleczke wynajmujac mieszkanie - mile zaskoczony jestem ta marka.

  • 17. Data: 2011-03-23 10:56:39
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    yoytek pisze:
    > chyba zdecyduje sie na Amica AWCE10DA

    Ponieważ pisałem tu o przedłużaniu gwarancji w tej firmie, to małe
    ostrzeżenie - starsze modele mogą nie być objęte tą usługą. Trzeba
    sprawdzać:

    http://www.amica.com.pl/pl,promocje,gwarancja-plus,2
    4,3.html

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 18. Data: 2011-03-26 11:45:58
    Od: <a...@i...invalid>

    Przesmiewca <p...@v...com.pl> wrote:

> [...]
    > I Bosh holduje takze mi - bezawaryjnie. Rodzinie, znajomym tez.
    > Powiesz stary = dobry. Zgoda. Ale mam tez nowego i opinii nie zmieniam.

    Bosch, jak już zachwalać to bez błędu;)

    T.

  • 19. Data: 2011-03-27 20:54:30
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    w neonet jest promocja
    50% zany za dany sprzet
    i drugie 50% w 10 ratach 0% bez zadnych dodatkowych kosztow. ( ile w tym
    prawdy nie wiem )
    moja uwage zwrocila pralka
    Electrolux EWF 107410W