  • 1. Data: 2009-04-29 08:05:40
    Temat: posadowienie budynku
    Od: Marras <m...@g...pl>

    witajcie

    Mam pytanie dotyczace glebokosci posadowienia budynku.
    Wiem, ze fundamenty nalezy posadowic ponizej strefy przemarzania. Dla
    mojego rejonu jest to 80cm.

    Tylko nie wiem co mam rozumiec pod terminen fundament. Czy chodzi
    autorowi tutaj o:
    a) dolna powierzchnie lawy fundamentowej
    b) gorna powierzchnie lawy fundamentowej - czyli cala lawa jest w
    strefie nieprzemarzania

    Jesli mozecie to oswieccie mnie, prosze.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-29 08:13:02
    Temat: Re: posadowienie budynku
    Od: o...@o...pl

> [...]
    > b) gorna powierzchnie lawy fundamentowej - czyli cala lawa jest w
    > strefie nieprzemarzania
    >
    > Jesli mozecie to oswieccie mnie, prosze.

    Dół (spód) ławy fundamentowej.

  • 3. Data: 2009-04-29 12:35:33
    Od: Marras <m...@g...pl>

    > Dół (spód) ławy fundamentowej.