  • 11. Data: 2010-10-11 19:28:40
    Temat: Re: prawdziwie mocny klej
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Zginęło mi w toku myślowym, chodziło o tworzywo sztuczne składające się
    > z polimerów syntetycznych.

    może polimery, a może jakiś rodzaj PP, a tego w zasadzie nie da się
    skleić... :-)
    ale za to ładnie i mocno się zgrzewa... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 12. Data: 2010-10-12 12:22:28
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Mamut <c...@g...com> napisał(a):

    >witam
    >Do sklejenia mam zawias w laptopie (nie do kupienia).
    >Próbowałem poxipolu ale po 10h od sklejenia i przy pierwszej próbie
    >wytrzymalościowej po prostu odłamał sie przy leciutkim nacisnieciu
    >palcem - jednym słowem badziewie mocne tylko w reklamie. Ktoś zna
    >jakis dobry klej. Tworzywo to chyba aluminium lub podobny stop. Dość
    >spora powierzchnia połączenia, czysta i nawet zazębiająca sie wiec
    >dobry klej powinien sobie poradzić. Jest to cześć zawiasu nie narazona
    >na największe naprężenia i dlatego licze że ma szanse to zrobić klejem.

    W tym miejscu zaden klej na dluzej nie pomoze.
    generalnie mozna probowac wtopic jakis metalowy drut i dopiero wtedy
    kleic, ewentualnie (jesli material na to pozwala) zrobic zgrzew zamiast kleju
    (Rowniez z drutem). Estetyka przy zgrzewie oczywiscie bedzie lezec, no
    ale coz...

  • 13. Data: 2010-10-12 16:45:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mamut wrote:
> [...]
    > dobry klej powinien sobie poradzić. Jest to cześć zawiasu nie narazona
    > na największe naprężenia i dlatego licze że ma szanse to zrobić

    a zepsutego lapka sie nie kupi gdzieś na alledrogo?

  • 14. Data: 2010-10-13 07:57:33
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    Udało mi się zamówić zawiasy (można kupić tylko komplet dwóch) poniżej
    100zł więc zrezygnuje z klejenia.
    Próbowałem jeszcze jednego kleju ale wszystko to słabe jest. Miejsce
    łączenia naprawdę dobrze umyłem i wyczyściłem. Pęknięcie nie jest w
    miejscu gdzie występuje naprężenie przy otwieraniu i zamykaniu tylko
    bliżej miejsca mocowania do konstrukcji laptopa ale i tak nie ma szans
    to wytrzymać.
    Te kleje to niestety tylko w reklamie do czegoś się nadają.

    widzę uporałeś się z problemem:-)
    mi odkleiło się w samochodzie lusterko (plastik) od szyby, przykleiłem
    bardzo mocnym klejem i trzyma już ponad rok (SUPER GLUE WIKO - zastosowanie:
    guma, tworzywa sztuczne, metale - może komuś się przyda na przyszłość, bo
    naprawdę godny polecenia) lusterko nie ruszane - kulka stawiała taki opór,
    że trzeba było użyć dużej siły, aby je przestawić i nie oderwało się

    --=olo=--

  • 15. Data: 2010-10-13 08:14:23
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Mamut" <c...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...

    Skoro można zamówić to znaczy że są demontowalne, a więc można je poddać
    obróbkom termicznym czyli lutowaniu. Trzeba kupić tylko lut do stopów
    aluminium i podgrzać lada palnikiem.

  • 16. Data: 2010-10-19 04:41:56
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Chester Metal Super Al.
    Do kupienia na zamówienie w sklepach z narzędziami.
    Jacek