  • 1. Data: 2009-05-26 07:48:33
    Temat: prawidłowa izolacja i wylewka na balkonie
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Narazie jest tak że jak pada to ściany w domu mam mokre bo balkon to goła
    płyta betonowa.
    Chciałem to dokończyc i...
    czy wystarczy połozyc na to folie, steropian i zrobic wylewke?
    czy folia przy scianach i drzwiach ma być wywinięta do góry?
    ściany zewn. mam juz ocieplone

  • 2. Data: 2009-05-26 09:59:44
    Temat: Re: prawidłowa izolacja i wylewka na balkonie
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 26 Maj, 09:48, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Narazie jest tak że jak pada to ściany w domu mam mokre bo balkon to goła
    > płyta betonowa.

    Jeżeli dobrze rozumiem to izolacja nie zmieni tego stanu. Trzeba
    zrobić sprawne odprowadzenie tej wody z balkonu.

    > Chciałem to dokończyc i...
    > czy wystarczy połozyc na to folie, steropian i zrobic wylewke?

    No jeszcze jakiś płytki albo jakaś wykładzina by się przydała ...
    ;-)

    > czy folia przy scianach i drzwiach ma być wywinięta do góry?

    IMHO tak.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-05-26 20:39:48
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    > czy wystarczy połozyc na to folie, steropian i zrobic wylewke?
    > czy folia przy scianach i drzwiach ma być wywinięta do góry?

    Musisz zrobić izolację przeciwwilgociową albo papą termozgrzewalną 2 waestwy
    albo superflex 10. Inaczej ta ściana zawsze ci zamoknie.

  • 4. Data: 2009-05-27 06:45:05
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale jak dokładnie?
    narazie położyłem folie na betonie

  • 5. Data: 2009-05-27 19:05:50
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Rafał wrote:
    > ale jak dokładnie?
    > narazie położyłem folie na betonie

    Poszukaj w google, było to kilka razy opisywane, sam zresztą też pisałem
    na tej grupie jak to zrobić prawidłowo.

    --
    -----
    Pozdr

  • 6. Data: 2009-05-27 20:17:19
    Od: cienias <m...@g...pl>

    Do tego stosuje się systemy tarasowe (balkonowe)
    Proponuję deitermann lub murexin, remmers adexin itd.

    system składa się od taśmy pomiędzy balkonem a ścianą a kończy się na
    fudze do płytek Jeśli ma być dobrze wykonany.

    Jeśli nie chcesz mieć problemu to lepiej wydać te pieniądze