  • 1. Data: 2010-05-15 22:21:40
    Temat: przekaźnik czasowy
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    Poszukuję przekaźnika czasowego, który spełniałby następujace wymagania:
    - "pstryk" i świeci światło przez 4-5 godzin (to do znalezienia bez
    specjalnych problemów)
    - ewentualny drugi "pstryk" nie przedłuża o kolejne 4-5 godzin tylko gasi
    światło
    Metoda załączania obojetna - może być włącznik na stałe albo dzwonkowy.

    Ktoś może coś takiego polecić ?
    Za informację oddam pół królestwa i syna za męża :)

  • 2. Data: 2010-05-15 22:27:55
    Temat: Re: przekaźnik czasowy
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > światło
    > Metoda załączania obojetna - może być włącznik na stałe albo dzwonkowy.

    Szukaj czegoś takiego jak "przekaźnik czasowy"
    np. tutaj masz
    http://www.relpol.pl/produkty.jsp?PID=505
    Ale jest też wiele innych

    > Ktoś może coś takiego polecić ?
    > Za informację oddam pół królestwa i syna za męża :)

    Królestwo wezmę ale bez syna :P

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-05-15 22:39:45
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > http://www.relpol.pl/produkty.jsp?PID=505

    Wielkie dzięki :)
    Muszę tylko wyczaić, który potrafi się wyłączyć po drugim "pstryku"

    > Królestwo wezmę ale bez syna :P

    No niestety.... syn jest w pakiecie :D

  • 4. Data: 2010-05-16 06:14:38
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > światło
    > Metoda załączania obojetna - może być włącznik na stałe albo dzwonkowy.

    Ja mam takie coś Zamela w rozdzielnicy. Pracuje bez zarzutu.

  • 5. Data: 2010-05-16 15:59:06
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
    > Za informację oddam pół królestwa i syna za męża :)

    Jeżeli do 3500W to dowolne cokolwiek
    z marketu za 10~20 PLN (rozdzielczość 1/2~1/4 godziny).

    Pzdr

    JKK