  • 1. Data: 2010-05-14 19:44:37
    Temat: taras z drewna egzotycznego a balustrady
    Od: Aga <a...@g...pl>

    właśnie zrobili mi panowie taras z drewna egzotycznego masaranduba i
    stoję przed wyborem balustrad. dodam że deska jest na głównym tarasie
    ale mam jeszcze dwa balkony na których też muszę wymienić balustrady.
    Robiąc balustrady z drewna masaranduba będziemy skazani na coroczne
    olejowanie trzech balkonów. Jakie inne mogę zrobić balustrady ktore będą
    pasowały a nie będą wymagały corocznej renowacji?