  • 1. Data: 2010-05-14 10:18:13
    Temat: Ciecie ceramiki sanitarnet
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,

    Mam taki kompakt cersanitu

    http://www.cersanit.pl/photo_prod.php?cms_foto_produ
    kt/k01_009_1.jpg
    Niestety, rura (zeliwna), ktora wychodzi ze sciany i konstrukcja tego
    kompaktu nie pozwalaja na dostawienie go bezposrednio do sciany.
    Przeszkadza w tym kompakcie "belka" z ceramiki o przekroju okk 3cmx3cm.
    Trzeba by to odciac. Nie naruszy to ani estetyki ani stabilnosci tego
    kompaktu a pozwoli przysunac go do sciany i zrobi sie miejsce na
    wprowadzenie rury kanalizacyjnej.
    Jak sadzicie, da sie to przeciac kątówka i tarcza do plytek
    ceramicznych? Chyba ni epowinno byc z tym problemu? Nawet jesli to
    ciecie nie bedzie idealne to zaden problem bo to tylna scianka (przy
    podlodze). Pytanie tylko, czy jak przyloze tarcze to ceramika nie
    rozprysnie sie w drobny mak

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-05-14 19:50:03
    Temat: Re: Ciecie ceramiki sanitarnet
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On May 14, 12:18 pm, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > ciecie nie bedzie idealne to zaden problem bo  to tylna scianka (przy
    > podlodze). Pytanie tylko, czy jak przyloze tarcze to ceramika nie

    sprobowac mozesz jesli nie masz wyjscia. Zreszta jakies masz ?

  • 3. Data: 2010-05-14 20:01:15
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kudlaty wrote:
    > On May 14, 12:18 pm, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > sprobowac mozesz jesli nie masz wyjscia. Zreszta jakies masz ?

    No chyba nie mam wyjscia. Tylko chcialbym sie za to dobrze zabrac. Zeby
    nie rozwalic tego kompaktu. Ale sadzem ze tarczaa do ceramiki powinna
    dac rade.

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-05-14 21:44:20
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No chyba nie mam wyjscia. Tylko chcialbym sie za to dobrze zabrac. Zeby
    > nie rozwalic tego kompaktu. Ale sadzem ze tarczaa do ceramiki powinna dac
    > rade.

    Tnij baaardzo delikatnie i baaardzo powoli, absolutnie nie przyciskając
    tarczy do miejsca cięcia, jedynie tak, żeby szlifowało. I powinno się udać.
    Najlepiej zresztą poćwicz najpierw rozcinając na pół stary talerz albo
    filiżankę.

    J.

  • 5. Data: 2010-05-15 17:37:20
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jarek P. wrote:

> [...]
    > Najlepiej zresztą poćwicz najpierw rozcinając na pół stary talerz albo

    Wlasnie dzisiaj odcialem to co przeszkadzalo w zamontowaniu tego
    kompaktu. Poszlo bez problemow, zadnych strat :)
    Oczywiscie robilem to delikatnie i powoli. Ten element odcinany wygladal
    groznie ale okazal sie w srodku pusty.
    Dzieki za rady

    --
    pozdr