  • 1. Data: 2010-05-14 09:25:23
    Temat: wiata na drewno, drewutnia - plany
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Czy ma ktoś plany wiaty na drewno.
    Chodzi mi o taką, która pomieści z 20 do 25 kubików drewna + mały
    schowek na taczki, łopaty...

    Chciałbym również zapytać Was o podłogę w takiej wiacie - jakoś
    wylewanie betonu i trzymanie drewna na betonie nie wydaje mi się
    najlepszym rozwiązaniem - choć może jedynym rozsądnym, wymyśliłem sobie,
    że wiata będzie miała podłogę z desek - tylko jakie wzmocnienie trzeba
    zrobić, by te deski wytrzymały dość spory ciężar i czy z biegiem czasu
    lecące pomiędzy deski wióry nie będą gniły i nie będą śmierdzieć.

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-05-14 09:38:03
    Temat: Re: wiata na drewno, drewutnia - plany
    Od: Krzysztof Thomas <p...@g...com>

    On 14 Maj, 11:25, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:

    > że wiata będzie miała podłogę z desek - tylko jakie wzmocnienie trzeba
    > zrobić, by te deski wytrzymały dość spory ciężar i czy z biegiem czasu
    > lecące pomiędzy deski wióry nie będą gniły i nie będą śmierdzieć.

    na podlodze w drewutni bardzo dobrze sprawdzają sie.... europalety.

    pzdr
    krzychut
    www.drewnianebudowanie.pl

  • 3. Data: 2010-05-17 06:46:15
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Ariusz pisze:
    > Czy ma ktoś plany wiaty na drewno.
    > Chodzi mi o taką, która pomieści z 20 do 25 kubików drewna + mały
    > schowek na taczki, łopaty...

    Widzialem gdzies plany (bardzo proste) i chyba zachorowalem
    na skladzik drzewa długi i chudy. Pelni role jesli nie plotu,
    to porzadnej odgrody, dzialajacej praktycznie cale lato, kiedy
    to drewno wygrzewa sie w sloncu. Na rzedzie pojedynczych słupków
    stalowych dwuspadowy daszek. Na dole cos w rodzaju palet.
    Calosc na tyle szeroka, by zmiescily sie 2 warstwy porabanego
    drewna. Dluga - wedle uznania.
    --
    A S

  • 4. Data: 2010-05-20 13:53:02
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

> [...]
    > na skladzik drzewa długi i chudy. Pelni role jesli nie plotu,
    > to porzadnej odgrody, dzialajacej praktycznie cale lato, kiedy

    Czy coś takiego można postawić bezpośrednio "pleckami" do płotu, czy muszą
    być zachowane jakieś odległości? Czy wysokość ma znaczenie?

    Mycha

  • 5. Data: 2010-05-20 16:54:55
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Mycha pisze:

    > Czy coś takiego można postawić bezpośrednio "pleckami" do płotu, czy muszą
    > być zachowane jakieś odległości? Czy wysokość ma znaczenie?
    >
    > Mycha

    Nie jestem ekspertem, nawet tego jeszcze nie zbudowalem.
    Jednak odstep od granicy (jesli szkoda kazdego kawalka terenu)
    uzgodnilbym z sasiadem - jakby za 20 lat cos tam zaczelo iskrzyc
    - to jest to budowla bardzo latwa do przesuniecia.

    Wysokosc - mysle ze tak by stanac lekko skulonym pod daszkiem,
    gdy nagly deszcz zlapie. Mozna tez sobie wyobrazic wysokosc
    jakos skorelowana z plotem czy czym tam.
    --
    A S

  • 6. Data: 2010-05-20 17:23:24
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > Jednak odstep od granicy (jesli szkoda kazdego kawalka terenu)
    > uzgodnilbym z sasiadem - jakby za 20 lat cos tam zaczelo iskrzyc
    > - to jest to budowla bardzo latwa do przesuniecia.

    Budynek gospodarczy do 25 m2 na zgłoszenie
    (trzeba przedstawić szkic), odległość od granicy 4m.

    > Wysokosc - mysle ze tak by stanac lekko skulonym pod daszkiem,
    > gdy nagly deszcz zlapie.

    Do sprawdzenia (5m ?),
    u mnie w każdym razie 3,60 przeszło.

    Pzdr