  • 1. Data: 2010-05-14 13:01:44
    Temat: bloczek Teriva i wielka dziura w suficie
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Elektrycy zakończyli prace właśnie i niestety w jednym miejscu bloczek eriva
    strzeil i dziura ok 20x30cm popczas przewiercania się w suficie

    Jak to teraz załatać najlepiej?

    od gory wywiercic otwor, od spodu zaszałować i zalac od gory zaprawą??

    czy sa na to inne sposoby? a może zostawić tę robotę dla Panów od tynków?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-14 16:01:05
    Temat: Re: bloczek Teriva i wielka dziura w suficie
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisal w wiadomosci

    > Elektrycy zakonczyli prace w?a?nie i niestety w jednym miejscu bloczek eriva
    > strzeil i dziura ok 20x30cm popczas przewiercania sie w suficie
    >
    > Jak to teraz za?ataae najlepiej?
    >

    > od gory wywiercic otwor, od spodu zasza?owaae i zalac od gory zapraw???
    >
    > czy sa na to inne sposoby? a mo?e zostawiae te robote dla Panów od tynków?

    IMHO tynkowanie Terivy to sredni pomysl. A jesli juz chcesz ja wykanczac bez
    podwieszanego sufitu, to daj co najmniej klej elastyczny i siatke (jak na styropian).

  • 3. Data: 2010-05-14 16:22:28
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > IMHO tynkowanie Terivy to sredni pomysl. A jesli juz chcesz ja wykanczac
    > bez podwieszanego sufitu, to daj co najmniej klej elastyczny i siatke (jak
    > na styropian).

    Ja mam Terive otynkowana tynkiem maszynowym i nic sie nie dzieje.
    Tynki sa juz 2 rok, nie ma zadnych siatek.
    Brak spekan (jak na razie :)).
    Znaczy sa mikropekniecia jak woda zwilze czy maluje gruntem pod wlasciwe
    malowanie, poza tym nic strasznego sie nie dzieje.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2010-05-14 18:20:49
    Od: "amir" <a...@g...pl>

> [...]
    > Znaczy sa mikropekniecia jak woda zwilze czy maluje gruntem pod wlasciwe
    > malowanie, poza tym nic strasznego sie nie dzieje.

    siatkę to na pewno wszędzie dam na sufitach
    jeden dom w rodzinie rok temu skonczyli, i tez nie ma pekniec
    siatka rowniez byla na calym suficie.

    za nisko byloby jak obnizalbym sufite
    walcze o kazdy cm :)

  • 5. Data: 2010-05-15 19:20:05
    Od: "adi" <a...@g...com>

    wciskasz tam styropian na wymiar a przy tynkowaniu zaciągasz siatką do
    elewacji i tynkujesz

  • 6. Data: 2010-05-15 21:06:17
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > wciskasz tam styropian na wymiar a przy tynkowaniu zaciągasz siatką do
    > elewacji i tynkujesz

    dzieki mam nadzieje ze nie odpadnie

    siatka z klejem czy siatka zwykly tynk

    klej chyba mocniejszy?

  • 7. Data: 2010-05-15 21:21:07
    Od: M <M...@w...pl>

    amir pisze:

    > dzieki mam nadzieje ze nie odpadnie
    >
    > siatka z klejem czy siatka zwykly tynk
    >
    > klej chyba mocniejszy?

    Może być tez pianka zamiast styropianu. Łatwiej zrobić chropowatą
    powierzchnię i lepiej dopasować do dziury.

    M.

  • 8. Data: 2010-05-16 06:18:06
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Może być tez pianka zamiast styropianu. Łatwiej zrobić chropowatą
    > powierzchnię i lepiej dopasować do dziury.

    tak to wypełnij taką dziurę pianką :)

    wciśnij styro niech sobie będzie a przy tynkowaniu chłopaki ci zaciągną
    siatką i będzie git, mam tak samo u siebie kilka lat i nawet śladu nie ma