  • 21. Data: 2011-10-03 17:35:23
    Temat: Re: przepisy - akustyka w budowli wielorodzinnej
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    ITB ;-)

    -----
    > napisz jaka firma

  • 22. Data: 2011-10-04 20:10:15
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> wrote in message
    news:j6cror$380$1@inews.gazeta.pl...
    > ITB ;-)

    a to chyba tanio (- czy się mylę?) - chodzi mi o uprawnienia

  • 23. Data: 2011-10-05 18:22:24
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "Wojtek" <m...@v...pl> wrote in message
    > Pomiarow jeszcze nie robilem, waham sie czy pchac sie w te gre. Koszt na
    > poczatek to wspomniane 2k (a wmoze i wiecej) ale potem droga przez meke
    > (jesli oczywiscie pierwszy pomiar wykaze nietrzymanie norm) czyli sad. No
    > i wynik sprawy niepewny.
    > Dlatego odwlekam decyzje i szukam wsparcia ;)

    wykonałam trochę zwiadów:
    pierw wykonaj pomiar najtaniej - oczywiście przez speca (dogadaj się) -
    stwierdź czy jest ok. napisz jakie miasto - może coś poradzę . Dowiedz się
    na lokalnej uczelni technicznej czy nie mają sprzętu i czy nie przyjmą
    usługi.
    jeśli pomiar niezgodny z normami -piszesz pozew do sądu o wydanie nakazu
    wykonania pomiaru przez developera (wyjaśniono mi w ITB że sąd napodstawie
    istotnych zeznań wskazującyhcże nie jest ok (a pomiar jest najlepszymz
    takich) - bez problemu takie coś wystawi. Jest tylko ryzykże jakby jednak
    było ok - to zapłacisz TY. To jest opcja kiedy WIADOMO że nie jest ok.

    Pomiar z akredytacją z raportem kosztuje w ITB 4 tyś netto JEDNA PRÓBA.