  • 1. Data: 2010-07-06 22:55:13
    Temat: rekuperator - jaki ?
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Do domku jednorodzinnego, potrzebna max wydajnośc około 350 m3 na godzine.

    Aktuualny typ to bartosz, ale może ktos poleci cos innego podobnej jakości.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2010-07-06 23:11:35
    Temat: Re: rekuperator - jaki ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Lip, 00:55, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Do domku jednorodzinnego, potrzebna max wydajnośc około 350 m3 na godzine.
    >
    > Aktuualny typ to bartosz, ale może ktos poleci cos innego podobnej jakości.

    Brink Renovent HR400. Ok 6,5k pln z automatycznym bypassem - jakosc
    pierwsza klasa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-07-07 06:04:35
    Od: Bartosz Augustyniak <o...@u...toya.net.pl>

    W dniu 2010-07-07 01:11, Adam Szendzielorz pisze:
    > Brink Renovent HR400. Ok 6,5k pln z automatycznym bypassem - jakosc
    > pierwsza klasa:)
    A powiedz jeszcze gdzie za takie pieniądze brutto można go kupić, bo w
    internecie znajduje ceny różniące się właśnie o VAT

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 4. Data: 2010-07-07 07:08:24
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    c.googlegroups.com...
> [...]
    > jakości.

    Brink Renovent HR400. Ok 6,5k pln z automatycznym bypassem - jakosc

    Ok, ale co w zimie? Bartosz ma większą powierzchnię wymiany i ponoć nie
    zamarza. A ten Brink, jak jest mroźno na dworze to ma takie ustawienie ze
    zmniejsza ilośc nawiewanego powietrza i robi Ci podcisnienie w domu, czyli i
    tak zasysasz przez nieszczelnosci zimne powietrze z zewnątrz. Albo dajesz
    grzalke na wlocie i placisz za grzanie zaciąganego powietrza.

    pozdr
    przemek

  • 5. Data: 2010-07-07 08:32:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Lip, 09:08, "Przemek" <e...@v...pl> wrote:

> [...]
    > tak zasysasz przez nieszczelnosci zimne powietrze z zewnątrz. Albo dajesz
    > grzalke na wlocie i placisz za grzanie zaciąganego powietrza.

    Nie wiem szczerze mowiac, bo bede mial GWC wodne ktore ten problem
    eliminuje :) Ale podobno brinki nie zamarzaja.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-07-07 08:55:28
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

> [...]

    > tak zasysasz przez nieszczelnosci zimne powietrze z zewnątrz. Albo dajesz
    > grzalke na wlocie i placisz za grzanie zaciąganego powietrza.

    Tak sobie mysle - brink zawsze dazy do zrownowazenia nawiewu/wywiewu -
    jak mu "przytkasz" nawiew, to zwieksza wywiew i odwrotnie. Nie wiem
    wiec, czy zmniejszajac ilosc nawiewanego powietrza - nie zmniejsza tez
    z automatu ilosci wyciaganego powietrza - wydaje mi sie, ze tak. Ale
    wszystkie glosy uzytkownikow sa pozytywne, w tym rowniez tych ktorzy
    nie uzywaja GWC, wiec moze on jednak nie zamarza :) Sam reku jest b.
    porzadnie wykonany i raczej budzi zaufanie co do jego konstruktorow :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-07-07 08:56:23
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Lip, 10:55, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > Tak sobie mysle - brink zawsze dazy do zrownowazenia nawiewu/wywiewu -
    > jak mu "przytkasz" nawiew, to zwieksza wywiew i odwrotnie. Nie wiem

    Zle -> jak mu przytkasz nawiew to zwieksza obroty wentylatora zeby
    zrownowazyc nawiew/wywiew. Tak mialem napisac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-07-07 09:38:10
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    b.googlegroups.com...
    >Nie wiem szczerze mowiac, bo bede mial GWC wodne ktore ten problem
    >eliminuje :) Ale podobno brinki nie zamarzaja.

    a to GWC wodne to jak rozwiązujesz? Kolejna pompka i co dalej? przymierzam
    sie ale nie wiem czy powietrzny czy wodny robić.

    b.

  • 9. Data: 2010-07-07 17:38:04
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Aktuualny typ to bartosz, ale może ktos poleci cos innego podobnej
    > jakości.

    Provent.
    Polska firma robią je w Opolu. Sam taki mam ale jeszcze go nie uruchomiłem
    :).
    Już 2 lata leży w garażu :(.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 10. Data: 2010-07-07 20:26:00
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 7 Lip, 19:38, "Stolat" <c...@g...pl> wrote:

    > Provent.
    > Polska firma robi je w Opolu. Sam taki mam ale jeszcze go nie uruchomi em
    > :).
    > Ju 2 lata le y w gara u :(.
    >
    > Pozdrawiam
    > Micha

    http://www.elmech-nikol.pl/nasza_oferta/rekuperatory
    podobna konstrukcja wymiennika (zresztą na bazie bartosza, bo gość, co
    to sprzedaje robił kiedys bartosze), były 2 lata temu cenowo
    atrakcyjne, ale teraz jak spojrzałem, to kogoś nieźle pop(xxx)ło...

    pozdrawiam
    s_13