  • 1. Data: 2010-07-06 09:44:22
    Temat: nietypowe drzwi - gdzie tanio zrobić
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    potrzebuje drzwi zewnętrzne o nietypowych wymiarach: 70*170

    materiał i wykonanie nieistotne,
    mogą być balkonowe z płycinami zamiast szyb,
    byle miały klamkę i możliwość zamknięcia od zewnątrz na klucz

    byłem w firmie robiącej okna i drzwi, to zaśpiewali 1500...

    wymiary takie bo to do domku dla dzieci w ogródku
    i pełnowymiarowe drzwi nie pasują

  • 2. Data: 2010-07-06 13:30:55
    Temat: Re: nietypowe drzwi - gdzie tanio zrobić
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    qlphon pisze:

    > byłem w firmie robiącej okna i drzwi, to zaśpiewali 1500...

    I obawiam się, że jak chcesz gotowe firmowe drzwi, to taniej chyba tylko
    jakaś chińszczyzna..., albo z desek i skobel ze zgiętego gwoździa :-)).

  • 3. Data: 2010-07-06 13:56:15
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Drzwi 70-tki są chyba spotykane. Np. gospodarcze zestali cynkowanej.
    Wysokość pewnie standard 205 więc wystarczy przyciąć i przesunąć zawias.

    PC

  • 4. Data: 2010-07-07 06:49:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qlphon pisze:
    > potrzebuje drzwi zewnętrzne o nietypowych wymiarach: 70*170
    >
    > materiał i wykonanie nieistotne,

    [ciach]

    > wymiary takie bo to do domku dla dzieci w ogródku
    > i pełnowymiarowe drzwi nie pasują

    Poszukaj sobie zwykłych drewnianych wewnętrznych - tylko poszukaj
    takiego wzoru, który nie będzie paskudnie wyglądał po ucięciu 30cm.

    Potem tylko pomalować jakimś dynksem i voila.

    Tylko szukaj drewnianych z pełnego drewna, a nie pustych w środku.

    Takie coś przeważnie za 150-200zł można znaleźć w marketach budowlanych.