  • 1. Data: 2010-02-16 17:21:57
    Temat: rury miedziane
    Od: irackman <w...@g...com>

    witam
    Mam zamiar wykonac pewien projekt, do którego potrzebne mi będą
    kawałki rurek miedzianych o długości do 20 cm i średnicy do 30mm. nie
    zostało komuś po budowie lub remoncie? Wdzięczny byłbym bardzo

  • 2. Data: 2010-02-16 17:35:55
    Temat: Re: rury miedziane
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    irackman napisał(a):
> [...]
    > kawałki rurek miedzianych o długości do 20 cm i średnicy do 30mm. nie
    > zostało komuś po budowie lub remoncie? Wdzięczny byłbym bardzo
    Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-16 17:53:14
    Od: irackman <w...@g...com>

    > Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)
    > --
    > Krzysiek
    Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
    tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.

  • 4. Data: 2010-02-16 19:53:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    irackman napisał(a):
    > Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
    > tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.
    Podaj swój rejon może ktos sie odezwie.
    Ale jak byś sie przeszedł po jakiś skupach z flaszką, to
    IMHO, torba pełna :)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-16 19:53:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "irackman" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Miedz w cenie, wiec wszystko do skupu trafia :)

    >Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam, chodzi mi
    >tylko o ubiegnięcie ludzia chcącego to opchnąc na skupie.

    To kup w sklepie 1 czy 2 czy 5 metrow takiej rury. sprzedadzą tobie bez
    problemow każdą ilość nawet metrowe kawalki.

    Kris

  • 6. Data: 2010-02-16 21:33:49
    Temat: Re: rury miedziane [ot]
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > sprzedadzą tobie bez problemow

    rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
    nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)

  • 7. Data: 2010-02-16 21:52:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mustafa napisał(a):
    > rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
    > nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)
    Jak już, to nie ci, a Ci :)
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-02-16 22:20:16
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

    > rany bosssskie..... Kris... aż zęby bolą...
    > nie "sprzedadzą tobie", tylko "sprzedadzą ci" :)

    jacy "ci" ? Oni ?
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2010-02-17 08:58:22
    Od: irackman <w...@g...com>

    On 16 Lut, 20:53, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > irackman napisał(a):> Toteż przed zapłatą prawdziwymi pieniędzmi się nie wzdragam,
    chodzi mi

    > Podaj swój rejon może ktos sie odezwie.
    > Ale jak byś sie przeszedł po jakiś skupach z flaszką, to
    > IMHO, torba pełna :)
    > --
    > Krzysiek

    warszawa i okolice, dokładniej Mińsk Mazowiecki

  • 10. Data: 2010-02-18 03:20:39
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jacy "ci" ? Oni ?