  • 1. Data: 2011-02-16 10:06:55
    Temat: silikon między płytę K-g ?
    Od: arti <a...@p...onet.pl>

    Czy na pęknięciu płyt ( na styku) mogę usunąć szpachlę po czym w
    pęknięcie wcisnąć zwykły silikon przezroczysty, następnie zaszpachlować
    to miejsce i pomalować - czy może koniecznie musi to być akryl ?

  • 2. Data: 2011-02-16 11:07:34
    Temat: Re: silikon między płytę K-g ?
    Od: "vert" <v...@i...pl>

    daj akryl farba nie trzyma się silkikonu
    vert

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5879
    (20110216) __________