  • 1. Data: 2011-08-03 13:02:18
    Temat: silniki NICE w bramach i roletach
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy ktoś z Was współpracuje z firmą nice.pl i ma
    login i haslo do oferty z dostępem do manuali ?

    Nie mogę się doprosić sprzedawcy instrukcji do rolet
    tej firmy, a chciałbym zrobić zdalne sterowanie połączone z alarmem.

    niestety firma nie udostepnia manuali zwykłym zjadaczom chleba.

    potrzebuje aby ktos sciągnał manuala i podesłał mi na emaila

    monter twierdził ze tylko impulsowo da się
    uruchamiać bramę to samo tyczy się rolet
    do bramy mam ksiązke i da się wysterować osobno zamknięcie i osobno
    otwarcie, dlatego wydaje mi się ze na roleta również można to wysterować.
    Przewodów z rolet jest az 6szt więc powinno to być mozliwe, są to rolety
    również z sterowaniem radiowym

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-08-03 16:56:52
    Temat: Re: silniki NICE w bramach i roletach
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Poszukaj na www.elektroda.pl
    http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,schemat-nice.htm
    Jak tam nie znajdziesz, to więcej nie poradzę.
    Ja znalazłem do mojej Beninca wszystko, co chciałem.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-08-04 08:02:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,schemat-nice.htm
    > Jak tam nie znajdziesz, to więcej nie poradzę.
    > Ja znalazłem do mojej Beninca wszystko, co chciałem.
    > Jacek

    Dzięki udało mi się dotrzeć
    okazuje się, ze tak super firma jaką jest NICE

    nie ma mozliwośc ustawienia silników swoich, tak aby miał możliwosc
    tylko zamknięcie, lub tylko otwarcia, przez co zdalne kontrolowanie
    mija sie z celem, bo nie będziesz wiedział, czy otworzyłeś rolety
    czy je zamknąłeś.

    pozdrawiam
    AT