  • 1. Data: 2009-08-29 17:08:46
    Temat: śląsk - gdzie duży wybór drewnianych listew?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    witam
    Poszukuję w pobliżu Katowic jakiegoś sklepu/firmy z dużym wyborem zwykłych
    drewnianych listew o
    różnych kształtach. Niestety w tych wszystkich praktikerach, obi, castoramach itp.
    g... jest - kilka
    kształtów, kilka rozmiarów - generalnie bieda. Z góry dzięki za pomoc.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-29 17:51:05
    Temat: Re: śląsk - gdzie duży wybór drewnianych listew?
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    dobrov pisze:
> [...]
    > wszystkich praktikerach, obi, castoramach itp. g... jest - kilka
    > kształtów, kilka rozmiarów - generalnie bieda. Z góry dzięki za pomoc.

    to maja byc listwy do wykonczen czy budowlane ????
    wykonczeniowe moga byc w Katowicach na Warszawskiej/3 maja pamietam za
    kociolem po prawej idac od rynku byl duzy dobry sklep z drewnem

    Budowlanka to na 3 gorkach

    mayky

  • 3. Data: 2009-08-31 07:36:35
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    MAYKY pisze:

    > to maja byc listwy do wykonczen czy budowlane ????
    > wykonczeniowe moga byc w Katowicach na Warszawskiej/3 maja pamietam za
    > kociolem po prawej idac od rynku byl duzy dobry sklep z drewnem

    Nie wiem czym ro się różni. Ale chyba wykończeniowe :)
    Takie np. pozaokrąglane, gładkie i proste.

    Czy chodzi o kościół po prawej - ten wysoki co jest w głębi przy mariackiej,
    czy może o kościół po lewej, który jest wcześniej i za nim skręcić w prawo?

    (BTW: 3-go maja kończy się na rynku)

  • 4. Data: 2009-08-31 09:32:52
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    dobrov pisze:

> [...]
    > mariackiej,
    > czy może o kościół po lewej, który jest wcześniej i za nim skręcić w prawo?

    BTW: a co to są 3 górki?

  • 5. Data: 2009-08-31 09:38:30
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    dobrov pisze:

> [...]
    > mariackiej,
    > czy może o kościół po lewej, który jest wcześniej i za nim skręcić w prawo?

    Chyba znalazłem. Warszawska 51 :)
    dzięki

  • 6. Data: 2009-08-31 15:13:59
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > Chyba znalazłem. Warszawska 51 :)
    > dzięki

    zawsze mi sie mylily te drogi
    idac od rynku w kierunku Myslowic po prawej w głębi jest kościół
    i kawalek dalej jest luk drogi w lewo wlasnie tam , to chyb a to o czym
    piszesz >

    A trzy górki no to jest przejazd pomiedzy Wislanka a Bielska droga
    biegnie przez trzy górki :)

    Ale jak chcesz wykończeniówkę to warszawska

    Mayky