  • 21. Data: 2010-02-01 10:55:23
    Temat: Re: studnia, studnia głębinowa,. wodociąg - luźne pytania
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hk4pj0$eev$...@i...gazeta.pl...

    > Studnia kopana ma sporą zaletę - duży kontakt wody z powietrzem. Wskutek
    > tego pewna część syfów utleni się i opadnie na dno. Po za tym ładnie
    > obudowana będzie ozdobą ogrodu.

    zwłaszcza żelazo się wytrąca, aby nie przykryc całkiem szczelnie
    SJS

  • 22. Data: 2010-02-01 12:45:56
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    A u mnie bylo odwrotnie.
    Potrzebowalem studnie, wiec zaprosilem geofizyka, powbijal elektrody,
    pomierzyl, powiedzial ze do 60m wody nie ma i nie ma szans aby byla.
    Wykopalem wiec studnie powierzchniowa (taka na 4 kregi) - aby byla woda
    na budowe.
    Za jakis czas jakies 0.5 km ode mnie wiercili studnie glebinowa,
    poszedlem, zapytalem czy u mnie by sie nie dalo.
    Pyszedl wlasciciel z 'Kaziem', kazal Kaziowi wziasc dwa druty i
    sprawdzic czy w miejscu ktore mi pasowalo bedzie woda. Jak pan kazal tak
    Kazio zrobil. Woda miala byc.
    Za tydzien przyjechali, wywiercili, woda od 32 metra (wczesniej ily),
    wiercili do 40 metra i dalej byly piaski wodonosne.
    Tak wiec mimo tych wszsytkich testow jakich nie zdaja rozdzkaze, czasami
    im sie udaje..
    S.

  • 23. Data: 2010-02-01 17:18:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 16:31:33 +0100, Maciej S. napisał(a):

    > Studnię kopaną i tak zbuduję - chociaż do ogródka, koszt jakieś 2000 - 3000
    > tys zł, zobaczymy.

    WOW, naprawde 2-3 miliony zeta za studnię?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2010-02-01 20:22:03
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    wiadomości news:10fwfnhftz26c.dlg@oldfield.org.pl...

    > WOW, naprawde 2-3 miliony zeta za studnię?

    Nigdy nie pisałeś nawalony na grupę? :PPPP

    MS