  • 11. Data: 2018-03-29 23:15:18
    Temat: Re: ubezpieczenie mieszkania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W jednym zdaniu opisałeś dwa rożne ubezpieczenia :-)

    oni to w jednej paczce sprzedają, ubezpieczenie mieszkania i oc. ale
    dziękuje i jednym (oc tylko na mieszkanie) i drugim (płacimy tylko za to
    co przegramy w sądzie). mam oc gdzie indziej z dokupionymi klauzulami i
    święty spokój. tak zostanie.

    ToMasz

  • 12. Data: 2018-03-30 10:23:41
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Thu, 29 Mar 2018 17:59:05 +0200, ToMasz napisał(a):

    (jaki region polski wymawia [pYwnica]?)

    Pewnie Lublyn.

    --
    Yakhub

  • 13. Data: 2018-03-30 19:49:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 29.03.2018 o 23:15, ToMasz pisze:
> [...]
    > dziękuje i jednym (oc tylko na mieszkanie) i drugim (płacimy tylko za to
    > co przegramy w sądzie). mam oc gdzie indziej z dokupionymi klauzulami i

    Też mam OC w życiu prywatnym z ubezpieczeniem domu i mam wyłączenie np.
    z pracami na rusztowaniu (jak coś z niego na kogoś spadnie, się
    przewróci). Można by gdybać, ale w gruncie jak już rusztowanie bym
    musiał rozstawiać, to może lepiej ekipę wziąć - a ta już swoje OC
    powinna mieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz