  • 11. Data: 2015-03-11 20:55:25
    Temat: Re: uszczelnianie połączeń gwintowanych silikonem
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 marca 2015 20:18:51 UTC+1 użytkownik nom napisał:

    > Konopiami to nie sąsiad robił, ale jakiś hydraulik z 10 lat temu. :-)
    > Na allegro można kupić 0,5l za 67zł + przesyłka:
    > http://allegro.pl/laco-pasta-teflonowa-pate-slic-tit
    e-1-2-pt-bic-i5111523461.html
    > Dla amatora idealne, nie da się zrobić złego połączenia, testowałem. :-)

    Ale da sie "odkrecic" czy to jest jak klej i zastyga na amen, a po ruszeniu
    mamy juz nieszczelne?

    Wiesz - za konopie i pase dalem max 20 pln i do dzisiaj mam jeszcze z polowe ;)
    I tez zaczynalem jako amator. Dalej zreszta amatorem jestem :) Tylko mi ojciec
    pokazal lata temu jak nawijac :)

    > Poza tym u mnie hydraulik wkręcił stalowy (niklowany) korek do gniazda
    > mosiężnego na konopiach i po 7 latach całkowie go przeżarło aż woda
    > wyciekała.

    To chyba nic do tematu nie wnosi bo czymkolwiek bys tego nie skrecil to
    przezre ;)

    > Mam sąsiada hydraulika, który robi na konopiach, ale on jeszcze
    > pokostem smaruje. :-)

    W tym przypadku nie ma sie z czego smiac -> jest szczelne? Bedzie szczelne
    na dlugie lata wiec wszystko OK :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.