  • 1. Data: 2009-05-26 08:31:21
    Temat: wasze sposoby na przetykanie zlewu zatkanego
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Uporczywy zlew w wannie
    zatykajacy sie
    moje sposoby

    1 zmijka
    2 Guma
    3 Czajnik Kret
    4 Wąż nałóżony na kran pełne cisnienie i ogień

    i dalej kicha

    Wuko z weżem i zweżką ciśnieniową nie dojedzie na 3 pietro

    Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

  • 2. Data: 2009-05-26 08:50:11
    Temat: Re: wasze sposoby na przetykanie zlewu zatkanego
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Uporczywy zlew w wannie
    > zatykajacy sie

    Jeszcze mogę sobie wyobrazić zatkany syfon czy rurę odprowadzającą, ale
    samą wannę nie bardzo.
    Hmmm....
    Może wystarczy wyjąć teściową?

  • 3. Data: 2009-05-26 08:52:35
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 26 Maj, 10:31, "jowar" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > i dalej kicha
    >
    > Wuko z weżem i zweżką ciśnieniową nie dojedzie na 3 pietro
    >
    > Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

    Czy problem polega na tym że:
    a) się zatkało i nie umiesz go odetkać.
    b) umiesz odetkać ale za jakiś czas (krótki) znowu się zatyka.
    ?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 4. Data: 2009-05-26 08:58:05
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    problem polega na tym ze jest zatkane
    i nie umiem odetkac troche się leje ale nie do konca
    poprostu mało przepuszcza

  • 5. Data: 2009-05-26 08:59:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > problem polega na tym ze jest zatkane
    > i nie umiem odetkac troche się leje ale nie do konca
    > poprostu mało przepuszcza

    I etap
    Rozebrać i oczyścić

    II etap
    Okulary + otwarte okno + kret + wrzątek

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-05-26 12:41:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 10:31:21 +0200, jowar napisał(a):

    > Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

    ch*

    Soda.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-05-26 13:01:51
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Dzieki i przepraszam za ch

  • 8. Data: 2009-05-26 15:56:32
    Od: RTJ <r...@p...com>

> [...]
    >
    > i dalej kicha
    >
    > Wuko z weżem i zweżką ciśnieniową nie dojedzie na 3 pietro
    >
    > Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

    Sprobuj myjka cisnieniowa. Jak nie masz, to moze jakis zyczliwy
    znajomy pozyczy.

    Pozdrawiam
    Romek

  • 9. Data: 2009-05-27 10:12:38
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Wuko z weżem i zweżką ciśnieniową nie dojedzie na 3 pietro

    A to wiesz na pewno bo pytałeś czy tylko tak ci się wydaje, bo 50 m węża
    ciśnieniowego raczej będą mieć na pewno, a 50 m starczyłoby po prostej na
    15-ste pietro a nie tylko na 3-cie

    > Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

    Myjka ciśnieniowa. Do myjek ciśnieniowych są końcówki do udrażniania
    kanalizacji. Może w tą stronę ? Jeżeli ktos w Twojej okolicy ma myjkę
    McAllister, to w castoramie dostaniesz taką końcówkę do tej myjki za ok 60
    zł. Wszędzie też dostaniesz do kaerchera ale będą raczej droższe.
    Jeżeli masz kanalizację żeliwną i w środku obsypało się skorodowane żeliwo i
    zablokowało przelot, to może być różnie. Ciśnieniówka moze dac radę ale nie
    musi, natomiast żadna chemia domowa nie pomoże. Można próbować kwasem
    fosforowym który rozpuszcza tlenek żelaza (rdzę) ale trzeba być bardzo
    cholernie bardzo ostrożnym bo to jest bardzo niebezpieczny kwas. Zlewanie
    kwasu fosforowego do kanalizacji jest też raczej nie teges pod względem
    ekologicznym.Może się okazać że po wszystkich zabiegach i tak konieczne
    będzie udrożenienie mechaniczne.
    Jak ten "zlew" wygląda ? Czy jest to odpływ podłogowy (kratka) z syfonem czy
    coś innego ?
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2009-05-27 13:29:25
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

> [...]
    >
    > i dalej kicha
    >
    > Wuko z weżem i zweżką ciśnieniową nie dojedzie na 3 pietro
    >

    > Jeszcze jakieś metody fahowe lub mniej fahowe

    Do wymienionych przez Ciebie i Przedpiscow sposobow, "fahowych" oczywiscie,
    dorzuce trzy centy.
    Otoz zatkala Ci sie wanna. Wanna zazwyczaj sluzy do moczenia dupy. I aby do
    tej wanny nalac wody, tak do polowy, to trzeba ten denny odplyw jakos zatkac
    bo inaczej cala woda odplynie w cholere. Mozna to zrobic zatykajac go korkiem
    czy szmata ale fabryka zrobila to, nazwijmy chytrze i w kazdej wannie, na boku
    scianki pod kurkami, jest taka niklowana wajcha, ktora jak podniesiesz do gory
    to ona ten dolny odplyw zamyka. Jak tesciowo te swoje duze dupsko juz wymoczy
    to aby wode z wanny spuscic, trzeba te wajche nacisnac w dol. Tam za wanna
    jest rura a w tej rurze zawor, taki tloczek, ktory jak podniesiessz wajche do
    gory to on opada i odplyw wody zamyka a jak go nacisniesz w dol to on, ten
    zawor sie podnosi i woda moze sobie z wanny odplynac.
    Tak jest jak wanna jest nowa. Ale czesto po parunastu latach ten tloczek albo
    sie zacina w polozeniu dolnym albo, co tez sie tez zdarza, on sie odkreca ze
    sruby regulacyjnej na ktorej wisi i wtedy naciskanie wajchy nie dziala.
    Wiec dalej juz nie musze pisac, wystarczy pomnyslec glowa.
    Odkrec te dwa wkrety mocujace te wajhe, wyjmij to cale ustrojstwo z tym
    tloczkiem na dole, oczysc go i pokrec nim tak aby on sie na te srube ze 2 cm
    nakrecil, aby byl wyzej. Ale nie za duzo, aby po opuszczeniu jeszcze odplyw
    zamykal. Po regulacji mocno dokrec nakretki kontrujace i na dlugie lata
    problem bedziesz mial z glowy.
    I to cala filozofia. Ja za taka naprawe biore 25 dolarow a za sama porade,
    nie wiem dlaczego, ale zawsze dobry "bier" mi obiecuja...
    Pzdr.