  • 1. Data: 2009-05-26 08:23:56
    Temat: Agregat
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Witam

    Potrzebuje kupic agregat ktory bedzie obsługiwal betoniarke na 230V. Czy
    agregat o mocy 2KW wystarczy. Potrzebuje go tak na 1,5 miesiaca bo pozniej
    bede mial juz prad z sieci. Fundusze jakie chce przeznaczyc to 1000zł.

    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-05-26 08:52:15
    Temat: Re: Agregat
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Potrzebuje kupic agregat ktory bedzie obsługiwal betoniarke na 230V. Czy
    > agregat o mocy 2KW wystarczy. Potrzebuje go tak na 1,5 miesiaca bo pozniej
    > bede mial juz prad z sieci. Fundusze jakie chce przeznaczyc to 1000zł.

    proponuje takie rozwiązanie:
    http://allegro.pl/item645247952_betoniarka_spalinowa
    .html

  • 3. Data: 2009-05-26 08:56:55
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 26 Maj, 10:52, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > proponuje takie rozwiązanie:http://allegro.pl/item645247952_betoniar
    ka_spalinowa.html

    A jak sobie herbatkę przyrządzą? Nie mówiąc już o zawibrowaniu
    betonu ....
    ;-)

  • 4. Data: 2009-05-26 09:00:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale za to mniej do rozkradzenia.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-05-26 09:57:56
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    > bede mial juz prad z sieci. Fundusze jakie chce przeznaczyc to 1000zł.
    >
    > proponuje takie
    > rozwiązanie:http://allegro.pl/item645247952_betoniar
    ka_spalinowa.html

    Betoniarke ma ekipa budowlana ja musze "tylko" kupic agregat

  • 6. Data: 2009-05-26 10:32:28
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Cam pisze:
> [...]
    > agregat o mocy 2KW wystarczy. Potrzebuje go tak na 1,5 miesiaca bo pozniej
    > bede mial juz prad z sieci. Fundusze jakie chce przeznaczyc to 1000zł.

    Spytaj chlopców o moc betoniarki, a najlepiej sam sie upewnij :-)
    Dolicz ok 1/4 - 1/3 mocy, bo rozruch wymaga wiekszego kopa.

    Tez budowalem z agregatu (1,4 kW, betoniarka 0,8 kW).
    Trzeba zwrócic uwage, ze robole maja tendencje do nieszanowania
    cudzego sprzetu (podlaczanie kilklu urzadzen bez liczenia mocy,
    niewylaczanie gdy prad niepotrzebny, zostawianie na deszczu).
    Jesli nie bedziesz mial tego na oku, bierz najtanszy z dobra
    gwarancja. Prawdopodobnie go mocno poderżną.

    A te 1,5 mies to moze potrwac i 2 lata. Tak mam, jego mać.

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2009-05-26 10:32:38
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    ka_spalinowa.html

    > Betoniarke ma ekipa budowlana ja musze "tylko" kupic agregat

    dowiedz się czy jedna faza im wystarczy,
    bo to zmienia fszystko ;-)

  • 8. Data: 2009-05-26 10:46:07
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    > dowiedz się czy jedna faza im wystarczy,
    > bo to zmienia fszystko ;-)

    sprawdzalem jedna faza

  • 9. Data: 2009-05-27 18:21:29
    Od: "Decter" <d...@o...pl>

    . Potrzebuje go tak na 1,5 miesiaca bo pozniej
    > bede mial juz prad z sieci. Fundusze jakie chce przeznaczyc to 1000zł.

    Mam betoniarkę 180 l z motorkiem 700VA. Agregat Endress 2000A z Cstoramy -
    teraz ponad 1000 zł ale dobry i mało pali (sporo zaoszczędzisz)
    Sprzęt niemarkowy za 700 zł moze nie wytrzymac 1,5 (nawet godziny) . U mnie
    taki chodził pół godziny.