  • 11. Data: 2009-08-28 17:18:06
    Temat: Re: włamania - problemy i zapobieganie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 11:01:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > I co da ubezpieczenie?
    > Zwróci wartość twardego dysku wg cen sklepowych?

    Zależy od umowy, ja mam takie, że zwraca koszt zakupu nowego (testowane).

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 12. Data: 2009-08-28 18:54:45
    Od: Stormy <s...@i...net.pl>

    SJS pisze:
    > W Warszawie i najbliższej okolicy dość często mają miejsce włamania
    > podczas obecności domowników
    > Czy tylko Warszawa jest tak wyróżniona?
    > Nie wiem
    > Jak to wygląda i jak zapobiegać?
    > A kilka uwag jest tutaj
    > http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=3

    No to ja przy okazji mam pytanie o konfiguracje alarmu.
    Jest sobie wiatrołap, w którym są drzwi zewnętrzne (DZ), czujka ruchu
    (PIR) i drzwi wewnętrzne do dalszej części mieszkania (DW).
    Manipulator alarmu jest w wiatołapie.
    W jaki sposób można zrealizaować w Satelu (Integra 64) taki scenariusz:

    1) naruszone DZ -> PIR opóźnione -> naruszone DW - natychmiastowy alarm
    ale jednocześnie:
    2) naruszone DW -> PIR opóźnione

    Jeżeli DW ustawi się jako linie zwykła to nie zadziała scenariusz (2),
    natomiast jeżeli DW będzie jako "opóźniona" to scenariusz 1 nie zadziała
    prawidłowo.

    Chodzi oczywiście o to, żeby można było wychodząc z domu rozbroić alarm,
    ale jednocześnie uniknąć problemu który jest opisany w artykule.

    Stormy,

  • 13. Data: 2009-08-28 21:24:11
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Brawo Niunia wielki manipulatorze.
    > Ja z zasady ludziom ufam ale w Twoim przyopadku miałem watpliwości i
    > wszedłem na forum Muratora.
    > Odpowiedzi na Twój post jest już faktycznie grubo ponad 50(67) tylko że
    > dyskusja dotyczy zgoła czego innego.
    > Tak dyskusja dotyczy użycia broni a to troszke inne zagadnienie

    A bo niepotrzebnie karmicie trola i spamera na dodatek.

  • 14. Data: 2009-08-28 22:40:36
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:h78o7u$isg$...@n...onet.pl...

> [...]
    > dyskusja dotyczy zgoła czego innego.
    > Tak dyskusja dotyczy użycia broni a to troszke inne zagadnienie

    Niunia
    Zerknij na link w pierwszym poście
    tam wyraźnie jest powiedziane, ze bez broni ani rusz
    SSJ