  • 1. Data: 2009-08-26 05:10:51
    Temat: Deska barlinecka na piance???
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    Witam

    Wg zaleceń producenta deski barlineckiej powinna być ona kładziona na korku
    albo tekturze falistej. Z uwagi na to, że mam ogrzewanie podłogowe nie
    chciałbym uzywać tych materiałów bo one dodatkowo izolują i chciałem położyć
    deskę na piance (jak najcieńszej). Czy są jakieś przeciwskazania??? Czy ktoś
    ma tak położone i jak się to zachowuje??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-26 05:32:13
    Temat: Re: Deska barlinecka na piance???
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 26 Sie, 07:10, "Lookasz" <l...@p...cutit.fm> wrote:
> [...]
    > deskę na piance (jak najcieńszej). Czy są jakieś przeciwskazania??? Czy ktoś
    > ma tak położone i jak się to zachowuje??

    Pianka jest najlepszym ze znanych izolatorów cieplnych....
    ;-)

  • 3. Data: 2009-08-26 05:49:28
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Wg zaleceń producenta deski barlineckiej powinna być ona kładziona na
    > korku albo tekturze falistej. Z uwagi na to, że mam ogrzewanie podłogowe
    > nie

    Do podłogówki zalecają klejenie. Niestety chemia droga (klej i grunt ok.
    30zł m2).
    Jak się bardzo upierasz, to o ile mnie pamięć nie myli, najgorszym
    izolatorem będzie tektura (z wymienionych przez Ciebie wcześniej).
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-08-26 17:36:45
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    dzięki za odpowiedzi

    to troche z innej beczki co najlepiej dać pod deske a co najgorzej?????

  • 5. Data: 2009-08-26 19:15:02
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Lookasz" <l...@p...cutit.fm> napisał w wiadomości
    > dzięki za odpowiedzi
    >
    > to troche z innej beczki co najlepiej dać pod deske a co najgorzej?????
    Jeśli pytasz o podłogówkę i deskę trójwarstwową to najlepiej przykleić. Jak
    nie chcesz kleić to najlepiej tektura. Niewiele gorsze parametry będzie
    miała pianka, ale taka z ponacinaną powierzchnią (dużo małych dziurek).
    Generalnie im gorszy izolator tym lepiej.
    Gdzieś wyczytałem, że korek też się nadaje, ale to chyba propaganda
    sprzedawcy.
    Pozdr.
    Krzysiek

    PS. Ja na podłogówkę kładę plastikowe panele (pod nimi cienka folia i
    tektura). Zastanawiałem się czy nie przykleić tych paneli poliuretanem, ale
    producenci panela nie zalecają no i cena kleju mnie odstraszyła. Mam tego ze
    40m2.

  • 6. Data: 2009-08-27 10:16:38
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Lookasz pisze:
    > dzięki za odpowiedzi
    >
    > to troche z innej beczki co najlepiej dać pod deske a co najgorzej?????

    na twoim miejscu to bym sie zastanowil nad tym barlinkiem
    IMHO to jest tragedia nie deska
    ale pewnie wiesz co robisz

  • 7. Data: 2009-08-27 13:24:28
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    > na twoim miejscu to bym sie zastanowil nad tym barlinkiem
    > IMHO to jest tragedia nie deska

    Dlaczego tak uważasz?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-08-27 17:22:59
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    > na twoim miejscu to bym sie zastanowil nad tym barlinkiem
    > IMHO to jest tragedia nie deska
    > ale pewnie wiesz co robisz

    za późno :)

  • 9. Data: 2009-08-27 20:28:39
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    slonko pisze:

    > na twoim miejscu to bym sie zastanowil nad tym barlinkiem
    > IMHO to jest tragedia nie deska
    > ale pewnie wiesz co robisz
    ale dlaczego?
    ja sie przymierzam do kupna 100m2 i trochę mnie teraz zaniepokoiłeś

  • 10. Data: 2009-08-27 22:02:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    slonko pisze:

    > na twoim miejscu to bym sie zastanowil nad tym barlinkiem
    > IMHO to jest tragedia nie deska

    "Wypowiedź uzasadnij" ;)