  • 1. Data: 2009-08-25 21:31:52
    Temat: wkłady kominkowe Hermes
    Od: Robert <r...@p...wroc.pl>

    Witam

    Czy ktoś s Szanownych Grupowiczów użytkuje może któryś z wkładów
    kominkowych Unico (w szczególności serii Hermes)?

    Nie udało mi się jak dotąd nigdzie natrafić na opinie na temat
    powyższych (jakość wykonania, skłonność do brudzenia się szyby, wygoda
    użytkowania etc.). Jeżeli ktoś posiada takowy to byłbym wdzięczny za
    podzielenie się opinią w tym temacie.

    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-08-26 08:26:12
    Temat: Re: wkłady kominkowe Hermes
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > (jakość wykonania, skłonność do brudzenia się szyby, wygoda użytkowania
    > etc.). Jeżeli ktoś posiada takowy to byłbym wdzięczny za podzielenie się

    Udalo mi sie poogladac ich produkty na zywo, oraz produkty Arysto. (szukalem
    mozliwie taniego, szczelnego i stalowo-szamotowego).
    Zdecydowanie wybralem Arysto. Zarowno jesli chodzi o stylistyke jak i
    wykonanie.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-08-27 22:21:21
    Od: Robert <r...@p...wroc.pl>

    Kane pisze:

> [...]
    > (szukalem mozliwie taniego, szczelnego i stalowo-szamotowego).
    > Zdecydowanie wybralem Arysto. Zarowno jesli chodzi o stylistyke jak i

    Wielkie dzięki - wreszcie mam jakiś punkt zaczepienia :).

    pozdr
    Robert

  • 4. Data: 2009-08-28 05:45:05
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Wielkie dzięki - wreszcie mam jakiś punkt zaczepienia :).

    jesli tez potrzebujesz szczelnego wkladu to uprzedzam ze Arysto pobiera
    nieco powietrza z wewnatrz domu (na kurtyne powietrzna szyby) ale da sie to
    zasklepic na etapie montazu i jest szczelny. Tyle ze traci sie kurtyne.
    Ale..ona i tak srednio dobrze dziala w tym modelu wiec zadna strata ;)

    Z tego typu konstrukcji sa jeszcze Hajduki - np seria smart. Wychodza
    drozej, maja dobre opinie, zbudowane tez solidnie. Jest jeszcze Blanzek -
    tez chwalony produkt niestety jeszcze drozszy (kurs euro).

    Pozdrawiam

    Kane