  • 11. Data: 2009-08-28 05:43:40
    Temat: Re: Deska barlinecka na piance???
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>
    napisał w wiadomości news:h761k9$d6m$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego tak uważasz?
    > Pozdr.
    > Krzysiek
    Autor się nie kwapi, więc podzielę się swoją opinią. Mam na piętrze ponad
    60m2 barlinka. Kupiłem jesion, który jest aktualnie w niustającej promocji
    za (ok. 120zł/m2).
    Montażysta zniechęcał mnie do Barlinka, uzasadniając tym, że krawędzie są
    nieco grubiejpolakierowane, co z kolei powoduje nieładny efekt eksponowania
    łączeń.
    Nie zauważyłem tego i instalator sam przyznał, że musieli coś poprawić.
    Podłoga była klejona, żeby wyeliminować ewentualnie "stukanie" w
    pomieszczeniach poniżej piętra.
    Można mieć pewne uwagi do spodu deski, ale zatrzaski działają bardzo dobrze
    i łączenia są precyzyjne.
    Na 60m2 trafiły się ze dwie deski mocno odbiegające kolorem, no ale ten
    jesion nie był przebierany więc nie mogę mieć o to żalu.
    Jak dla mnie stosunek jakości do ceny przyzwoity.
    Nie mogę się jeszcze podzielić wrażeniami z eksploatacji, bo podłoga ma
    kilka tygodni..
    Pod deskami nie mam ogrzewania podłogowego. Tam gdzie podłogówka, planuję
    plastikowe panele.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-08-28 06:17:58
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > "Wypowiedź uzasadnij" ;)

    bo jest bardzo miekka, bo sie rysuje bo lisciastego jest ze 3-4 mm .
    Zreszta idz do sklepu i nacisnij na to paznokciem.
    Nie mowiac juz o przesuwaniu po tym czegos bo rysuje sie niesamowicie.
    Dodatkowo rozlazi sie na laczeniach - no chyba, ze przyklejsz - ale
    wtedy tracisz gwarancje.
    Za taka kase 3-4 mm porzadnego drewna to absurd.
    Na muratorze jest watek o tym:
    http://forum.muratordom.pl/deska-barlinecka-bubel,t1
    15653.htm