  • 1. Data: 2009-08-26 05:40:02
    Temat: Tynk silikatowo-silikonowy
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    Czy taki tynk to połączenie zalet (jak twierdzą producenci) czy wad?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 2. Data: 2009-08-27 09:33:40
    Temat: Re: Tynk silikatowo-silikonowy
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 26 Sie, 07:40, Krzemo <p...@g...com> wrote:
    > Czy taki tynk to połączenie zalet (jak twierdzą producenci) czy wad?

    Nikt nie wie?
    :-(

  • 3. Data: 2009-08-27 09:40:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 26 Sie, 07:40, Krzemo <p...@g...com> wrote:
    > Czy taki tynk to połączenie zalet (jak twierdzą producenci) czy wad?

    Nikt nie wie?

    Wszyscy buduja nikt nie tynkuje;))
    Kiklka tygodni temu też zadałem pytanie o maszynowy tynk
    cienkowarstwowy(Tytan EOS) i nikt nie odpowiedział;))

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-08-27 10:14:09
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Krzemo said the following on 27.08.2009 11:33:
> [...]

    tynk silikonowo-krzemianowy to jak mi sie wydaje to po prostu tynk
    silikatowy. Farby czy tynki krzemianowe raczej nie sa produkowane w
    czystej postaci, zawsze jest dodatkowo jakas zywica, czy to akrylowa czy
    silikonowa.
    Ja tam bym sie sklanial ku tynkowi silikonowemu..
    S.