  • 1. Data: 2009-06-18 14:09:22
    Temat: wycena robocizny - podłoga korkowa?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>

    Witam serdecznie,

    Czy ktoś byłby w stanie podać mi "pi razy drzwi" wycenę robocizny
    kładzenia podłogi korkowej w mieszkaniu nie surowym? (czyli darcie
    starej mozaiki i kładzenie nowego parkietu korkowego).

    Muszę parę kosztów oszacować, a nijak mi to nie idzie - brak danych...

    A może przy okazji - ktoś poleciłby jakąś stronę/portal/blog na której
    można znaleźć orientacyjne koszty robocizny (z grubsza, jakieś widełki,
    czy średnia z danego miasta - konkretnie Warszawa) na konkretne
    czynności związane z remontem mieszkania? np. x złotych/m^2 - gładź
    gipsowa, itp. itd.

    Właściwie nawet rząd wielkości to już jest jakaś informacja....

    Czy tak to się nie da i koniecznie trzeba wykonać 2929329 telefonów do
    każdego fachowca z osobna? ;)

    Pozdr,
    Tomek