  • 1. Data: 2009-06-18 20:21:10
    Temat: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Witam,
    planuję obejrzeć a może kupić mieszkanie od Verona Building; Corte
    Verona we Wrocławiu.
    Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych
    problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?
    Jakich niespodzianek można się spodziewać?
    Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.
    --
    Reseller

  • 2. Data: 2009-06-18 20:54:11
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

    Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych
    > problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?

    Z jakies dwa lata temu była afera, że nie placił podwykonawcom - ci
    demontowali elewacje, instalacje i wykonczenie. Jak sprawa sie skonczyła -
    nie wiem.

    > Jakich niespodzianek można się spodziewać?

    Grabiszynskiej za oknem (ale do tego się można przyzwyczaić - po dwóch
    tygodniach się już tego nie słyszy) i rozruchu zajezdni MPK ok 4:00 rano. W
    zimie rozruch dłuższy.
    Trochę podejzrane jest tempo robót - cackaja się już trzeci czy czwarty rok
    z tymi bloczkami. Są tygodnie, że codziennie nic się nie dzieje.

    > Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.

    Ale mi się ten układ mieszkań z lepszym akademikiem kojarzy.
    Zalety to mieszkanie w nowym bloku w mieście a nie na wygwizdowie. Pod domem
    sklepy, szkoły, przedszkole, stacje benzynowe 24h ;), bardzo dobre
    skomunikowanie z centrum komunikacją miejską i 10 minut spacerem do Parku
    Grabiszynskiego.

    pzdrw
    gl12d4

  • 3. Data: 2009-06-18 21:09:16
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Jakich niespodzianek można się spodziewać?
    > Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.
    W zasadzie nie ważne od kogo kupujesz. Ty płacisz sprzedawca dostarcza towar.
    Ale nie za jakiś tam czas a w momencie zakupu. Wtedy ryzyko jest najmniejsze.
    Jak się wdasz w zakup mieszkania w budynku którego jeszcze nie ma to
    prawdopodobieństwo utopienia kasy jest bardzo wysokie.

  • 4. Data: 2009-06-19 09:28:46
    Od: Crazy Yogurt <y...@g...com>

    On 18 Cze, 22:21, Reseller <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?
    > Jakich niespodzianek można się spodziewać?

    Niedokładnie wykonanych ścianek działowych o konstrukcji lekkiej
    (rygipsy), niedosuszonych ścian i - jak zwykle przy niedokończonych
    budynkach - podwyższenia ceny ostatecznej po zakończeniu budowy.
    Miejsce fajne, dresów dużo nie ma, chyba że przed/po/w trakcie meczu
    Śląska Wrocław - stadion blisko. Przygotuj się na problemy z
    parkowaniem, bo nie wydaje mi się, żeby developer przygotował jakieś
    miejsca parkingowe poza garażami, chociaż chciałbym się mylić, bo
    Inżynierska i tak zawalona autami zaparkowanymi po drugiej stronie na
    chodniku.
    A. Nie podobają mi się te rury z gazem na ogrodzonym poletku prosto
    pod oknami od strony Inżynierskiej (czyli chyba właśnie od strony
    budynku B). Warto zapytać co z tym zrobią po zakończeniu budowy.
    No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
    stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

    Pozdrawiam,

    Y (C)

  • 5. Data: 2009-06-19 09:34:32
    Od: ducze <d...@w...pl>

    Crazy Yogurt pisze:

    > No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
    > stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

    Żaden. Wywozi się cały grunt i po sprawie :)

  • 6. Data: 2009-06-19 11:38:11
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-19 11:34:32 +0200, ducze <d...@w...pl> said:

    > Żaden. Wywozi się cały grunt i po sprawie :)

    Tym bardziej że był wybrany głęboko, bo na parking podziemny.

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-06-19 11:50:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-19 11:28:46 +0200, Crazy Yogurt <y...@g...com> said:

    > parkowaniem, bo nie wydaje mi się, żeby developer przygotował jakie ś
    > miejsca parkingowe poza garażami, chociaż chciałbym się mylić,

    Z wizualizacji wynika że nie przewidują widoku zaparkowanych autek na
    każdym chodniczku. Więc należy się spodziewać, że będzie z tym problem.

    > A. Nie podobają mi się te rury z gazem na ogrodzonym poletku prosto
    > pod oknami od strony Inżynierskiej (czyli chyba właśnie od strony
    > budynku B). Warto zapytać co z tym zrobią po zakończeniu budowy.

    Zapewne nic - bo to stacja redukcyjno pomiarowa, nie "rury z gazem"

    Z lokalnych atrakcji turystycznych należałoby jeszcze wymienić korek na
    Grabiszyńskiej w kierunku Klecińskiej (obecnie go nie ma z racji
    remontu wcześniejszego odcinka). No i notoryczny brak lewoskrętów w
    Grabiszyńską na odcinku od nasypu kolejowego do Klecińskiej (obecnie
    al. Pracy tymczasowo ma dopuszczony lewoskręt, zapewne na czas remontu,
    później chyba powróci do "normalności").

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-06-19 11:55:33
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-18 22:54:11 +0200, "gl12d4" <g...@D...pl> said:

    > Trochę podejzrane jest tempo robót - cackaja się już trzeci czy czwarty
    > rok z tymi bloczkami.

    Mi się wydaje że około dwa lata, od rozpoczęcia budowy.
    Kiedyś 15 lat to była norma i dla nikogo nie było to "podejrzane" ;)))

    > bardzo dobre skomunikowanie z centrum komunikacją miejską

    Zwłaszcza kiedy tramwaj stoi w korku ;)))
    Choć zwsze można wysiąść przystanek wcześniej ;))) I nieść transparent
    "Ja idę, ty stoisz" ;)))))

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-06-19 12:34:20
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

[...]

    Cena 5 900 zł za m2 budynku z betonu to stanowczo za dużo.
    Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno
    odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

    Pozdrawiam
    Deni

  • 10. Data: 2009-06-19 12:58:02

    Deni wrote:
    > Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno
    > odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

    Nie wiem skąd się bierze taka niechęć do budynków z betonowych płyt. Blok
    jak blok. Miliony ludzi w nich żyją i nic im się nie dzieje.

    Tomek