  • 11. Data: 2018-08-08 16:33:53
    Temat: Re: wykrywacz do gwoździ w deskach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 09:37, sirapacz pisze:

> [...]
    20-ndfeb-i7452962526.html

    > jak go kurier da radę oderwać od karoserii swojego samochodu ;)

    Szlifierka kątowa i odkroić z kawałkiem karoserii ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2018-08-08 16:52:41
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.08.2018 o 16:15, collie pisze:
    > Łańcuchowi Picco Duro na pełnym gazie byle gwoździk niestraszny.
    > Mam, to wiem.
    Dobra, dobra. Miałem i wiem, że po takich akcjach "znikają" węgliki. Jak
    na łańcuchu zostanie ich połowa, to w zasadzie można go wyrzucić, bo
    mało kto go ostrzy.
    Jacek

  • 13. Data: 2018-08-08 17:02:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 08.08.2018 16:52, Jacek pisze:

    > Dobra, dobra. Miałem i wiem, że po takich akcjach "znikają" węgliki. Jak na
    > łańcuchu zostanie ich połowa, to w zasadzie można go wyrzucić, bo mało kto go
    ostrzy.

    A czy ja nie wspominałem o gwoździach dwucalowych? No właśnie.
    Bo dla mnie to nie jest "byle gwoździk". Cięcie cycatów - chwalebna
    rzecz, ale bez wyrywania z kontekstu.

  • 14. Data: 2018-08-08 17:20:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 08.08.2018 08:55, marios pisze:

    > desek mam dużo po
    > szalowaniu, zrobiłby trochę mebli ogrodowych - ale nie jest tego aż tak dużo aby
    > inwestować w drogi wykrywacz.

    Mam wykrywacz przewodów elektrycznych Brennenstuhl z wyświetlaczem LCD.
    Kosztował mnie na Alledrogo 68 zł. Spisuje się w tej wykrywczej roli
    znakomicie, ale w opisie ma 3w1, czyli ma wykrywać także metale
    i drewniane belki w ścianach, choć w tych dwóch ostatnich rolach go
    nie sprawdzałem. Z ciekawości więc teraz przestawiłem go na wykrywanie
    metali: zareagował na gwoździk boazeryjny 1,5x20 umieszczony pod blatem
    biurka.

  • 15. Data: 2018-08-08 22:16:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 16:28, Adam pisze:

    > Spokojnie, drugi wyraz napisał już poprawnie.
    > Ale rzeczywiście, ten pierwszy po oczach kłuje.

    Bo to jest internetowy analfabetyzm wtórny :)

  • 16. Data: 2018-08-09 09:32:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Szlifierka kątowa i odkroić z kawałkiem karoserii  ;)

    ciężko będzie mieć w ręku zlepek magnesu, kawałka karoserii i
    przyklejonej szlifierki kątowej do tego:D

  • 17. Data: 2018-08-09 11:18:50
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 08.08.2018 o 17:20, collie pisze:

> [...]
    > nie sprawdzałem. Z ciekawości więc teraz przestawiłem go na wykrywanie
    > metali: zareagował na gwoździk boazeryjny 1,5x20 umieszczony pod blatem

    68zł czyli można zaryzykować zakup.
    Pytanie tylko z jaką prędkością można "skanować" deskę, bo jak trzeba
    powolutku to pewnie nie będzie mi się chciało.
    Ale czasem trafi się sąsiad po prośbie z jakimś własnym elementem i bodaj
    dwa razy już noże poszły do remontu bo jakiś fragment wkręta siedział głębiej.
    Kupię, przyda się czy nie, zawsze mam jakieś narzędzie. Podziękował.

  • 18. Data: 2018-08-09 13:44:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-09 o 09:32, sirapacz pisze:

    > ciężko będzie mieć w ręku zlepek magnesu, kawałka karoserii i
    > przyklejonej szlifierki kątowej do tego:D

    Piła taśmowa i odciąć, co niepotrzebne.
    Tyle, że taśma musiałaby być wykonana bez użycia stali czy innych
    ferromagnetyków, bo z przyklejonym magnesem, szlifierką i kawałkiem
    karoserii ciężko później było by coś precyzyjnie wycinać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2018-08-14 09:49:50
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 09.08.2018 o 11:18, marios pisze:

> [...]
    > Kupię, przyda się czy nie, zawsze mam jakieś narzędzie. Podziękował.

    Odpiszę sobie. "wykrywacz" (Brennenstuhl) przyszedł na drugi dzień - wow.
    Ale raczej tym nie da się skanować czegoś szybciej jak centymetry/chwilę
    i w dodatku metal (eg.wkręt) musi być ułożony równolegle do cewki czy czegoś
    tam bo jak najechać poprzecznie to prawie go nie zauważa - wkręt czarny 3"
    przyłożony po drugiej stronie deski 1".
    Nie sprawdzałem z gwoździem boazeryjnym, cienko to widzę, może i wykrywa ale
    raczej na zasadzie że ja wiem gdzie on jest :)
    Także jakieś rury, przewody (akurat w tych mi się przyda) można skanować,
    ale przeszukiwanie większego elementu, powiedzmy deski 4m, to dłuższa
    zabawa. Towar wart swojej ceny ;)