  • 1. Data: 2009-11-10 10:36:26
    Temat: z czego budowaliscie/budujecie/bedziecie sciany domu
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Chciał bym sie dowiedziec z czego budujecie/budowaliscie/bedziecie
    budować sciany domow. Jezeli to mozliwe prosze nie podejmowac dyskusji
    tylko krotko odpowiedziec:
    - jaki materiał
    - krotkie uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny
    - przyblizona cene jaka zaplaciliscie/zaplacicie
    - kiedy budowaliscie/bedziecie budować.
    - region polski

    To taka mała ankieta :-). Prosze jeszcze raz bardzo uprzejmie
    o trzymanie sie tematu bez generowania kilobajtów np. na temat
    czy budowa z betonu komorkowego jest zgodna
    z wiara ;-) i takich pokrewnych :-).

    Bardzo dziekuje za ewentualne poswiecenie czasu
    i odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2009-11-10 11:06:49
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chciał bym sie dowiedziec z czego budujecie/budowaliscie/bedziecie
    > budować sciany domow. Jezeli to mozliwe prosze nie podejmowac dyskusji

    Putak keramzyt OptiRoc 24

    > - krotkie uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny
    Bo mnie przekonano że beton komrókowy przy tej ilosci styro nie wiele da
    swoją lepszą ciepłotą, a gorzej zniesie zimę bez styro . Twierdzono że ten
    bedzie generalnie bardziej trwały.

    > - przyblizona cene jaka zaplaciliscie/zaplacicie
    7,50 brutto szt (50x24x24) z rozładunkiem

    > - kiedy budowaliscie/bedziecie budować.
    Właśniie teraz

    > - region polski
    15-20km na zachód od Łodzi

  • 3. Data: 2009-11-10 12:14:27
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    On 10 Lis, 11:36, "Darek" <d...@o...pl> wrote:
    > Witam
    [..]
    > - jaki materiał

    pustak max 29 - mowa o ścianach konstrukcyjnych.

    > - krotkie uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny

    materiał wybrałem bardziej 'pod ekipę' - są w te klocki dobrzy :-),
    był tańszy niż zaprojektowany porotherm 25

    > - przyblizona cene jaka zaplaciliscie/zaplacicie

    2,5 zł/sztuka z transportem na plac budowy i rozładunkiem hadesem

    > - kiedy budowaliscie/bedziecie budować.

    jestem w trakcie budowy

    > - region polski

    kresy południowe - góry

    pozdr.
    robercik-us

  • 4. Data: 2009-11-10 13:55:25
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > - jaki materiał

    silikat, kostka betonowa na fundament

    > - krotkie uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny

    bo byl tani gdy kupowalem plus mial cechy ktore mnie przekonuja i pasowaly
    do koncepcji
    (duza masa=akumulacja, mala grubosc dla wymaganej nosnosci (18tka spokojnie
    starczyla), rowne wymiary). To o silikacie. O betonie - coz - przestraszyli
    mnie z nasiakliwoscia silikatu itp. Robilbym drugi raz - zrobilbym i
    fundamentowe sciany z silikatu. I tak beton porzadnie zabezpieczalem - na
    silikacie tez by zdalo egzamin.

    > - przyblizona cene jaka zaplaciliscie/zaplacicie

    Nie pamietam. 2-3zł za bloczek.
    Betony po 2zl bez papiera

    > - kiedy budowaliscie/bedziecie budować.

    2007

    > - region polski

    Gory Slask

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2009-11-10 16:41:58
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Darek <d...@o...pl> wrote:

    > - jaki materiał

    U220

    > - krotkie uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny

    Bo tani i dobry.

    > - przyblizona cene jaka zaplaciliscie/zaplacicie

    2,05zł/bloczek

    > - kiedy budowaliscie/bedziecie budować.

    w tym roku, od maja do sierpnia

    > - region polski

    Centralny

    J.

  • 6. Data: 2009-11-10 17:51:41
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    Porotherm 25 P+W
    - bo wtedy (2006/2007) nie znałem się na materiałach, a większość w okolicy
    buduje z Porothermu
    - bo ceramika
    - bo wykonawca brał na siebie zorganizowanie materiałów (słynny rok 2007,
    prywatny import ze Słowacji)
    - ceny nie znam, płaciłem za cały stan surowy.
    - Górny Śląsk

    Pozdr. Druid29

  • 7. Data: 2009-11-13 10:46:28
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Uprzejmie dziekuję za wszystkie odpowiedzi. Spodziewalem
    sie wiecej odpowiedzi, ale ciesze sie ze pojawily sie jakiekolwiek :-).

    Ja ze swojej strony dodam:

    - waham sie pomiedzy porotonem, maxem a silikatem

    narazie nie bede uzasadnial poniewaz to sa rozne materialy a
    na zaden sie nie zdecydowalem.

    - cena porotonu robe w mojej okolicy 4,60 + 40zł kazdy transport.

    - mam zamiasr budowac za rok
    - wielkopolska

    Dziekuje
    Darek