  • 1. Data: 2011-02-25 12:10:00
    Temat: z grupy historia
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Dyskusja na temat moderacji która stała sie cenzura
    W grudniu było cztery nowe temat - grupa ożyła dopiero gdy ruszyła dyskusja
    na temat moderacji
    "> panowie moderatorzy
    > grupa ożyła
    > chyba przez rok nie było tylu postów na temat skutków waszej moderacji
    > która tak naprawdę stała się
    > komunistyczna cenzurą niszczą przez to polska grupe historyczną
    > nie czas na worek pokutny?
    > SJS

    >Pozwolę się nie zgodzić. Co to za "ożycie"? Wolę jeden post na miesiąc,
    >z ktorego dowiem się czegoś, czego wcześniej nie wiedziałem, niż
    >dziesiątki postów, których przeczytanie, to stracony czas.
    >M.A.
    ===
    Dlaczego tu piszę?
    Ponieważ możliwy jest scenariusz powtórzenia pdobnego głosowania na wielu
    grupach także na tej na temat wprowadzenia moderacji
    W przypadku grupy historycznej moderacje przejęli starokomunni którzy
    puszczali posty obrażające kościół katolicki a wycinali posty o tym, że na
    terenach okupowanych przez Stalina i Hitlera obaj wprowadzili nakaz
    obchodzenia świata 1 maja
    Efekt moderacji - grupa padła
    Dlatego przytaczam, aby ostrzec, głos jednego ze zwolenników moderacji na
    grupie historycznej
    SJS

  • 2. Data: 2011-02-25 14:22:01
    Temat: Re: z grupy historia
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-02-25 13:10, SJS pisze:

> [...]
    > obchodzenia świata 1 maja
    > Efekt moderacji - grupa padła
    > Dlatego przytaczam, aby ostrzec, głos jednego ze zwolenników moderacji

    Bardzo cenię Ciebie Stefanie za Twoją wiedzę oraz tworzenie coraz to
    nowych mniej lub bardziej ciekawych wątków na militariach oraz
    wspomnianej grupie historycznej ale jesteś zacietrzewionym i zaślepionym
    reliktem przeszłości .
    Zarzucasz innym brak poszanowania ważnych dla siebie świętości
    a czym jak nie tym samym jest ten twój watek na tej grupie?
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 3. Data: 2011-02-25 15:08:48
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Zarzucasz innym brak poszanowania ważnych dla siebie świętości
    > a czym jak nie tym samym jest ten twój watek na tej grupie?

    Jest ostrzeżeniem przed mechanizmem który zniszczył grupe historia
    może się on zdarzyć na każdej z grup
    SJS

  • 4. Data: 2011-02-26 02:08:14
    Od: "moon" <m...@y...com>

    SJS wrote:

> [...]
    > puszczali posty obrażające kościół katolicki a wycinali posty o tym,
    > że na terenach okupowanych przez Stalina i Hitlera obaj wprowadzili

    Wiem, że to głębokie NTG, ale nie dziwię się, bo kiedy napisałem to samo na
    innych grupach zostałem potraktowany jak jakiś szaleniec:)))
    Mamy ładnie przeorane (już jestem TG) mózgi w naszym kraju:)

    moon

  • 5. Data: 2011-02-26 13:13:12
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > Wiem, że to głębokie NTG, ale nie dziwię się, bo kiedy napisałem to samo
    > na innych grupach zostałem potraktowany jak jakiś szaleniec:)))
    > Mamy ładnie przeorane (już jestem TG) mózgi w naszym kraju:)

    Hejka. Rozumiem, że nic tak nie uciemięża narodu jak nakaz obchodzenia
    1-go Maja. ;-)
    Pozdrawiam trzechkrólewsko Ja...cki