  • 1. Data: 2010-02-03 07:32:23
    Temat: zaślepki wentylacyjne w kominach na dachu
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Czy stosowac coś takiego?
    Bo ja mam poprostu z boku komina kwadratowe dziury a sąsiad ma wstawione
    kratki :)
    Jakie sa za i przeciw?

  • 2. Data: 2010-02-03 08:51:06
    Temat: Re: zaślepki wentylacyjne w kominach na dachu
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Jak ci kawka gniazdo zrobi w kominie, to zrozumiesz zalety tego
    zabezpieczenia :)

  • 3. Data: 2010-02-04 00:37:26
    Temat: Re: zaslepki wentylacyjne w kominach na dachu
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    > Jak ci kawka gniazdo zrobi w kominie, to zrozumiesz zalety tego
    > zabezpieczenia :)

    Witam
    Dodam jeszcze ze sposób montazu jest dosc osobliwy ...
    Otóz mój murarz stawiajacy kominy powiedzial ze w przypadku gdy otwory sa
    przelotowe ( w kominie wentylacyjnym czapka od góry a otwory po obu stronach
    komina) jedyna skuteczna metoda montazu jest ... drut, czyli zwiazac ze soba
    obie kratki.
    Jego zdaniem inne sposoby sa mniej lub bardziej zawodne.
    I na ten przyklad wskazal komin sasiada, gdzie czesc kratek zwyczajnie wypadla.
    Zaufalem mu i póki co kratki sa na swoim miejscu, mysle ze do czasu póki drut
    nie przerdzewieje.

    Pozdrawiam
    JM