  • 1. Data: 2010-02-02 08:35:46
    Temat: tapeta z włókna szklanego
    Od: "koper" <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Robię adaptacje strychu i zastanawiam się nad tym, zeby wzmocnić płyty g-k
    poprzez przyklejenie tapety z włókna szklanego, tak aby nie powstawały
    pęknięcia. Powierzchnia do pokrycia jest spora, bo ponad 250 m2. Zastanawiam
    się czy kladzenie takie tapety, a chcialem położyć 'gładką", bez faktury jest
    łatwe i przyjemne. Słyszałem opinię, że czasami się z niej sypie i pyli, przez
    co komfort pracy nie jest za wysoki. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie na ten
    temat? Czy warto? Wiem też, że później dużo farby schodzi, ale może warto się
    pomęczyć i zainwestować, by poźniej nie mieć problemów z ryskami?
    I jeszcze jedno pytanie, czy gdy się kłądzie taką tapetę, to trzeba jeszcze
    szczeliny spoinować z siatką?

    koper

  • 2. Data: 2010-02-02 20:17:58
    Temat: Re: tapeta z włókna szklanego
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 2, 9:35 am, "koper" <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > p kni cia. Powierzchnia do pokrycia jest spora, bo ponad 250 m2. Zastanawiam
    > si czy kladzenie takie tapety, a chcialem po o y 'g adk ", bez faktury jest
    > atwe i przyjemne. S ysza em opini , e czasami si z niej sypie i pyli, przez
    > co komfort pracy nie jest za wysoki. Czy kto ma jakie do wiadczenie na ten
    > temat? Czy warto? Wiem te , e p niej du o farby schodzi, ale mo e warto si
    > pom czy i zainwestowa , by po niej nie mie problem w z ryskami?
    > I jeszcze jedno pytanie, czy gdy si k dzie tak tapet , to trzeba jeszcze

    lepiej zakryc normalna tapeta. Szklana jest zadroga. Papier jest
    tanszy. A efekt jest tn sam.

  • 3. Data: 2010-02-02 20:52:50
    Temat: Re: tapeta z wlókna szklanego
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci

    >lepiej zakryc normalna tapeta. Szklana jest zadroga. Papier jest
    >tanszy. A efekt jest tn sam.

    Nie do konca. tapeta z wlokna przykrywa spoinowane plyty i nic wiecej sie
    nie robi. Nawet jak spoina peknie to podobno nic nie widac na tapecie.
    Docelowo maluje sie calosc i jest git. Tak opowiadal mi moj znajomy robiacy
    takie rzeczy w Norwegi.

    Pozdro.. TK