  • 1. Data: 2009-03-28 11:20:55
    Temat: ziemia kwaśna i co dalej
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    witam

    naniosłem sobie ziemi z pobliskiej łąki - czarna jak węgiel i
    prawdopodobnie kiedyś było tam torfowisko...

    ojciec mnie pocieszył że może być zbyt kwaśna i że większość roślin
    takiej nie lubi ... jak to jest?

    pozdrawiam

    ps ... ziemia jest już w skrzynkach na balkonie i nie chciałbym tego
    wybebeszać :[

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 2. Data: 2009-03-28 14:34:45
    Temat: Re: ziemia kwaśna i co dalej
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Podsypać trochę wapna gaszonego...

  • 3. Data: 2009-03-28 14:40:48
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gql16n$o84$1@inews.gazeta.pl bodie kotas
    <n...@g...pl> napisał(a):

    > ojciec mnie pocieszył że może być zbyt kwaśna i że większość roślin
    > takiej nie lubi ... jak to jest?

    Hejka. Może być w sam raz. :-)

    > ps ... ziemia jest już w skrzynkach na balkonie i nie chciałbym tego
    > wybebeszać :[

    No, to zmierz jej pH.
    Pozdrawiam faktycznie Ja...cki

  • 4. Data: 2009-03-28 18:16:35
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Podsypać trochę wapna gaszonego...
    >
    > Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Kreda nawozowa lub saletra wapniowa - już do dostania w Polsce np. z borem
    (Nitrabor)..