  • 1. Data: 2009-03-27 06:43:23
    Temat: Stawek
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Witam,

    jako że jestem tu nowy wszystkim serdeczne dzień dobry. A teraz do
    pytania. Wykopałem stawek 28x18 w kształcie nerki. Zamierzałem go
    uszczelnić folią PVC 1,5mm, ale po otrzymaniu oferty zaczełęm
    zastanawiać się nad wykorzystaniem papy termozgrzewalnej. Takiej jakiej
    używa się do dachów. Macie jakieś doświadczenia w tej materii?
    Pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-03-27 15:29:35
    Temat: Re: Stawek
    Od: p...@i...pl

    On 27 Mar, 07:43, Tadek <t...@o...pl> wrote:

    > używa się do dachów. Macie jakieś doświadczenia w tej materii?
    > Pozdrawiam
    > Tadeusz

    ano mamy...chyba... takie, że papa do dachu jest przenaczona do, o
    dziwo, dachu a folie do oczek wodnych. Pomysl , jak dlugo wytrzyma
    papa przygnieciona tysiacami kilogramow na nierownym podlozu? Dasz
    rade przewidziec;-). Zajrzyj na strone: http://staw.bieleccy.com.pl/index.html
    i poczytaj. Ku przestrodze opisane sa tam tez przypadki roznych
    dziwnych stawowych kombinacji. Staw to fajna rzecz...jak sie go nie
    spieprzy.

    pzdr
    krzychut

  • 3. Data: 2009-03-28 00:26:56
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Tadek wrote:
> [...]
    > uszczelnić folią PVC 1,5mm, ale po otrzymaniu oferty zaczełęm
    > zastanawiać się nad wykorzystaniem papy termozgrzewalnej.

    o rety, prosisz się o problem....
    każde zgrzewanie i łączenie niesie w sobie ryzyko rozklejenia, lepszy jest
    zawsze materiał jednorodny.
    i jak zacznie puszczać, to nawet nie będziesz mógł podejrzewać w któym
    miejscu.
    pomysł nienajlepszy

    moon

  • 4. Data: 2009-03-29 10:15:52
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Moon pisze:

> [...]
    > jest zawsze materiał jednorodny.
    > i jak zacznie puszczać, to nawet nie będziesz mógł podejrzewać w któym

    ale folia PVC będzie również sklejana. Ekipa przyjeżdża i skleja jakimś
    automatem na miejscu. Nie ma możliwości wykonania w jednym kawałku,
    przynajmniej tak argumentują producenci, a pytałem kilku. Nawet gdyby,
    rozłożenie wymahało by drzwigu ze względu na ciężar. Rozważam też
    możliwość zakupu innej równie grubej folii i klejenie dedykowanymi do
    tego rodzaju folii klejami. Pytanie tylko czy ktoś to już przerabiał ?

    Tadek

  • 5. Data: 2009-03-30 07:09:12
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Tadek pisze:

> [...]
    > możliwość zakupu innej równie grubej folii i klejenie dedykowanymi do
    > tego rodzaju folii klejami. Pytanie tylko czy ktoś to już przerabiał ?
    :)
    Witaj
    A czy rozwazałes moze inna technologie
    w rodzaju stawu Sazana http://staw.bieleccy.com.pl/str8_sazana.html
    Ja mam komfortowa sytuacje bo moj stawek na glinie
    choc aby zapanowac nad poziomami wody musialem porobic jazy na drenach
    na jakich osadzony moj stawek
    http://staw.bieleccy.com.pl/str8_tadeusz_s.html
    Bo albo mnie zalewalo albo uciekała mi nimi woda
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 6. Data: 2009-03-31 22:28:50
    Od: "?" <n...@o...pl>

> [...]
    > zawsze materiał jednorodny.
    > i jak zacznie puszczać, to nawet nie będziesz mógł podejrzewać w któym

    Kiedy jeździłeś do Rosji sowieckiej
    załatwiałeś sprawę jednym słowem.

  • 7. Data: 2009-04-01 23:07:44
    Od: "Moon" <m...@y...com>