  • 1. Data: 2014-01-03 15:19:39
    Temat: zlewozmywak
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    Mam stalowy szerokości 50 cm wpuszczany w blat 60 centymetrowy. Mam dosyć wiecznego
    wycierania wody z paska blatu pomiędzy zlewem a ścianą. Szukam rozwiązania. Znajduję
    tylko zlewy wpuszczane max szerokość 50cm lub takie nakładane 60-tki, czyli
    umieszczane zamiast kawałka blatu. To mnie nie satysfakcjonuje. Czy widział ktoś
    gdzieś zlewy wpuszczane w otwór w blacie o szerokości około 55 cm, tak, aby można
    było dosunąć je do samej ściany? Ewentualnie jak inaczej rozwiązać ten problem?

  • 2. Data: 2014-01-03 15:41:14
    Temat: Re: zlewozmywak
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ewentualnie jak inaczej rozwiązać ten problem?

    Kupić coś takiego i dosunąć do ściany:

    http://allegro.pl/zlew-nakladany-50x50-1-komora-pyra
    mis-i3840869117.html

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-01-03 16:19:57
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Kupi� co� takiego i dosun�� do �ciany:
    >

    > http://allegro.pl/zlew-nakladany-50x50-1-komora-pyra
    mis-i3840869117.html

    Niestety, otwór w blacie już jest... 50 cm, od ściany pasek blatu 5 cm, od frontu
    takoż.
    A nawet gdyby nie było, to nie jest satysfakcjonujące rozwiązanie, wizualnie zlew
    byłby wciśnięty pod ścianę, razem z baterią, a przez to powstanie szeroki pasek blatu
    przed zlewem. Nieee... to taka naciągana prowizora. Szukam gotowego rozwiązania do
    jak najbardziej standardowego blatu, czyli szerokość zlewu 55, wpuszczanego w otwór
    (może być jak najbardziej fantazyjnie powycinany od strony używającego), ale z tyłu
    rancik prosty, a nawet wywinięty do góry na ścianę do montażu przy samej ścianie.

  • 4. Data: 2014-01-03 17:58:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    s_13 napisał(a):
    > Mam stalowy szerokości 50 cm wpuszczany w blat 60 centymetrowy.
    > [...] Ewentualnie jak inaczej rozwiązać ten problem?

    Poka fote istniejącego rozwiązania.
    :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 5. Data: 2014-01-03 19:09:44
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Poka fote istniej�cego rozwi�zania.

    oryginału teraz nie pstryknę, ale wygląda to w konstrukcji swojej tak jak tutaj:
    http://cdn21.epasaz.smcloud.net/s/files/0ae3643f6695
    6ee8.jpg
    chodzi mi o to, żeby sięgał aż do ściany, czyli zamiast 50cm miał 55cm szerokości.

  • 6. Data: 2014-01-03 19:20:12
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    s_13 napisał(a):

> [...]
    6ee8.jpg
    > chodzi mi o to, żeby sięgał aż do ściany, czyli zamiast 50cm miał 55cm szerokości.

    Kumam.
    No to są 2 wyjścia:
    1. Szukać dalej aż się coś znajdzie.
    2. "Pogrubić" ścianę przysuwając ją do krawędzi zlewu tak, by
    zlikwidować pasek, który cię tak irytuje. Przy okazji na tym pogrubieniu
    można zrobić półeczkę albo i jakieś dodatkowe oświetlenie wymyśleć.

  • 7. Data: 2014-01-05 10:34:34
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 16:19:57 UTC+1 użytkownik s_13 napisał:

> [...]
    rancik prosty, a nawet wywinięty do góry na ścianę do montażu przy samej ścianie.

    Zrob tak: wykonaj cokolik z gipsu, ktory bedzie wypelnial przestrzen przy scianie.
    potem, zrob forme z silikonu, a nastepnie zrob odlew z betonu.
    Ten element betonowy mozesz potem zaimpregnowac, zeby nie byl nasiakliw.
    Jesli wezmiesz bialy cement i kruszywo, to mozesz to zabarwic na dowolny kolor.

  • 8. Data: 2014-01-05 20:19:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jesli wezmiesz bialy cement i kruszywo, to mozesz to zabarwic na dowolny kolor.

    Nie bardzo to widzę...
    Ja po prostu szukam gotowego rozwiązania w postaci zlewu wpuszczanego,ale w
    "parapetkiem" z tyłu aż do ściany... i nie mogę nigdzie znaleźć. Aż mi się wierzyć
    nie chce, bo takie rozwiązanie nasuwa się samo... a może ja zmywać bez chlapania nie
    umiem :-)

  • 9. Data: 2014-01-06 09:46:58
    Od: "JanT.KRK" <J...@g...com>

    W dniu 2014-01-05 20:19, s_13 pisze:
    > ściany... i nie mogę nigdzie znaleźć. Aż mi się wierzyć nie chce, bo
    > takie rozwiązanie nasuwa się samo... a może ja zmywać bez chlapania
    > nie umiem :-)

    No to może taki:

    Franke Sirius SID 610 (biały polarny)
    <http://www.euro.com.pl/zlewozmywaki/franke-sirius-s
    id-610-bialy.bhtml>

    http://www.euro.com.pl/zlewozmywaki1.bhtml?gclid=CJy
    lnIiU6bsCFchY3godTUwACw

  • 10. Data: 2014-01-06 14:20:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jan 2014 11:19:56 -0800 osobnik zwany s_13 napisał:

> [...]
    > nigdzie znaleźć. Aż mi się wierzyć nie chce, bo takie rozwiązanie nasuwa
    > się samo... a może ja zmywać bez chlapania nie umiem :-)

    jak ktoś chce mieć z parapetkiem do ściany to kupuje nakładany na szafkę
    a nie wpuszczany bo po co ten blat pod blachą? i pewnie dlatego nie ma

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?