  • 11. Data: 2013-03-01 15:40:56
    Temat: Re: _zuzycie pradu na moje co - pompa ciepla
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > schodzi 3,5T miału w cenie po ok 500zł,
    >
    > AT

    Jakim kotlem ganiasz ten mial? Podejrzewam ze automatyczny jakis, podziel
    sie bo juz mie sie cisnienie podnosi jak mam biegac do mojego gorniaka, i
    chcialbym zmienic na podajnik...
    dzieki.

    --
    Kocioł szfladowy, palić można miałem pyłem jak i ekogroszkiem

    polecam szczerze, w rodzinie juz kilka mamy tych kotłów od kilku lat,
    http://www.kotly-marciniak.isnet.pl/index.php?slab=k
    ws-p

  • 12. Data: 2013-03-01 16:10:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ja czekam na wyrok z PGNiG za styczen i luty. Lekko chyba nie bedzie.
    > Jak do tej pory zaplacilem od koncowki pazdziernika do koncowki grudnia
    > 1100,-. Zeszly rok zamknalem kwota lekko przekraczajaca 3000,-.

    No i zadzwonila zona z wyrokiem za gaz. Druga fucktura 1275,-. Do 3000,-
    moze dobije.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2013-03-02 20:47:08
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Jak do tej pory zaplacilem od koncowki pazdziernika do koncowki grudnia
    > 1100,-. Zeszly rok zamknalem kwota lekko przekraczajaca 3000,-.

    Styczeń 180m3 GZ50
    Luty 151m3 GZ50
    Dla nie wiedzących, od jesieni popalam w kominku, trudno mi oszacować ile,
    ale tak na oko, to do dzisiaj poszło jakieś 1,5-2 2MP buka.

    Marek