  • 1. Data: 2010-09-25 16:58:32
    Temat: zwrot vatu
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Juz w tym roku wiecej nie kupie i nie bede juz nic robil. Jak zrobic
    teraz zwrot roznicy VAT-u, czy moge skladac to teraz? czy po 01.01.2011?

  • 2. Data: 2010-09-25 17:08:29
    Temat: Re: zwrot vatu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik bulba008 napisał:
    > Juz w tym roku wiecej nie kupie i nie bede juz nic robil. Jak zrobic
    > teraz zwrot roznicy VAT-u, czy moge skladac to teraz? czy po 01.01.2011?

    Jak najszybciej...
    US-y mają bodajże pół roku na ustosunkowanie się do wniosku i wypłatę
    zwrotu :-)

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-09-25 19:47:48
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    to ja się podepnę do tematu....
    czy aby odliczyć część VAT-u muszę mieć rozpoczętą budowę? /wpis w dziennku
    budowy np?/, czy wystarczy że mam aktualne pozwolenie na budowe? materiału
    mam już troche kupione natomiast rozpoczecie budowy chyba na wiosne
    dopiero...
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-26 09:14:15
    Od: jac <d...@p...fm>

    W dniu 2010-09-25 21:47, Marcin pisze:
> [...]
    > budowy np?/, czy wystarczy że mam aktualne pozwolenie na budowe? materiału
    > mam już troche kupione natomiast rozpoczecie budowy chyba na wiosne

    witam

    Jeśli ma się jeszcze nieskończoną budowę to trzeba dołączyć oświadczenie
    kierownika budowy lub osoby z uprawnieniami (nie pamiętam dokładnie) o
    stanie zaawansowania inwestycji, tak samo na wniosku VZM określa się rok
    rozpoczęcia inwestycji...
    Jeśli się jeszcze jej nie rozpoczęło to IMHO w urzędzie skarbowym to nie
    przejdzie i lepiej poczekać te kilka miesięcy a pieniądze ze zwrotu i
    tak będą i przydadzą się na następne etapy inwestycji.
    Ja dostałem kase na konto po niecałych 2 miesiącach od złożenia wniosku.
    Oczywiście o nieoczywiste szczegóły najlepiej dopytać w US.

    Pozdrawiam
    jac

  • 5. Data: 2010-09-26 19:47:45
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 19:08, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak najszybciej...
    > US-y mają bodajże pół roku na ustosunkowanie się do wniosku i wypłatę
    > zwrotu :-)

    Od niedawna maja juz "tylko" 4 miesiace :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2010-09-27 08:10:28
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jac" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierownika budowy lub osoby z uprawnieniami (nie pamiętam dokładnie) o
    > stanie zaawansowania inwestycji, tak samo na wniosku VZM określa się rok

    Od kirdy takie cuda?
    2 razy zwrot vatu robiłm i zadnnych oswiadczeń kierbuda nie chcieli.

    Krzysiek