  • 71. Data: 2024-05-08 23:54:06
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.05.2024 o 21:50, Mirek pisze:

    > A światełko w bębnie ma?
    > Bo Miele ma, ale niestety gaśnie chwilę po rozpoczęciu prania i cała
    > magia znika :(

    Ta WEI875 WPS?
    Masz ją?

    Robert

  • 72. Data: 2024-05-09 00:04:43
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 8.05.2024 23:54, Robert Wańkowski wrote:

    > Ta WEI875 WPS?
    > Masz ją?

    Nie. Ja mam stareńką W3985.

    --
    Mirek

  • 73. Data: 2024-05-10 11:59:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.05.2024 23:31, Mirek wrote:
    > Pytanie czy wszystko co wymyślił ma sens, bo jaki sens ma np.
    > upuszczanie wody podczas płukania?
    > Sens by to miało gdyby zanieczyszczenia opadały na dół, wtedy odczekać,
    > upuścić i znowu przemieszać - ale tak chyba nie robi?

    Nie wiem, ale w instrukcji jest że "typowe pranie" zużywa tyle samo
    prądu co poprzednia, a wody o 2l mniej. O ile pranie wychodzi czyste i
    pachnące, to chyba nie ma co drążyć.

    Bardziej mnie ciekawi skąd tę instrukcję wzięli :-D

    https://i.ibb.co/mtDhT72/pralka-auto.png

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz